Zobacz wątek - Prostowanie Felg i Prostowanie LAG Gdzie?
NAS Analytics TAG

Prostowanie Felg i Prostowanie LAG Gdzie?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Prostowanie Felg i Prostowanie LAG Gdzie?

Postprzez Robson1903 » 4/2/2011, 11:23

Witam
Czy znacie jakis dobry serwis gdzie prostują felgi i lagi.
Jeżeli chodzi o felgę jest w 2ch miejscach podbita. Nie wiem czy prostowanie będzie opłacalne. Bo to felga z 900rr sc33 która niby cała prosta na alledrogo kosztuje koło 300zł.
Lagi mają delikatną wgniotkę w rurce i są powypadkowe wiec wypadało by to zrobić i sprawdzić czy nie mają jakiś odchyleń od normy :)
Co mi polecacie? Najlepiej w Łodzi.
I jakie to mogą być koszta ?
Pozdro

Masz w tym samym dziale temat"serwisy polecane" więc tam powinieneś zadać to pytanie.
zamykam.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Przemo_rene » 4/2/2011, 12:04

nowe rury lag kupisz za 350zł sztuka - poszukaj w necie. Znajdziesz na pewno. Nie ma co prostować.

Co do feligi...ja alusa podbitego w jednym miejscu lekko 17cali do auta naprawiałem to mi wyszło 200zł na gotowo...tutaj może wyjść podobnie jeżeli nie jest pęknieta. Jeżeli jest peknieta lekko naet to śmietnik kategoryczny. Nie bał byś sie latać z prostowanym kołem??
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez Robson1903 » 4/2/2011, 12:45

Skąd wiem czy koło które kupie nie było prostowane lub co gorsze jest przekoszone i tego na pierwszy rzut oka nie widać. I będzie mi telebotało :(
Co do lag mówisz że nie opłaca się robić ? Lepiej kupić drugie ? :)
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez 7beat » 4/2/2011, 14:02

mój kumpel prostował już w kilku motorach lagi i efekt był luks, sam miałem motor z lagami po prostowaniu i nawet nie było na nich śladu że były prostowane i motor szedł prosto jak po sznurku. jest to o wiele tańsze rozwiązanie niż kupować dobre lagi bo prostowanie kosztuje 200zł
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Robson1903 » 4/2/2011, 20:47

Szczerze powiem że lagi wyglądają na proste. Ale moto moje latało troche i wymoderowano przodem też wiec myślę że trzeba je dać do lekarza zeby zbadał tylko gdzie ;/
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Traperoso » 5/2/2011, 00:40

Przemo_rene napisał(a):nowe rury lag kupisz za 350zł sztuka - poszukaj w necie. Znajdziesz na pewno. Nie ma co prostować.

Co do feligi...ja alusa podbitego w jednym miejscu lekko 17cali do auta naprawiałem to mi wyszło 200zł na gotowo...tutaj może wyjść podobnie jeżeli nie jest pęknieta. Jeżeli jest peknieta lekko naet to śmietnik kategoryczny. Nie bał byś sie latać z prostowanym kołem??


Stalowych lagów nie wyprostujesz,

a aluminiowe fele tak ...

Lepiej prostować mocniej wymoderowano lagi, niż lekko podbite felgi aluminiowe

Stal można prostować bez problemu i ma dobre parametry ku temu, nie to co aluminum. Wyprostowana felga aluminiowa może pęknąć przy mocniejszym uderzeniu.

Bezsensowny trend na forum panuje, grono osób twierdzi, że lagi to lepiej kupić nowe, gówno, można prostować, póki nie widać zmarszczeń na tych elementach, choć można i nawet takie, ale bym nie przesadzał w drugą stronę.

Niech ktoś wytłumaczy, mi dlaczego takie niebezpieczne jest prostowanie lag, jakieś sensowne argumenty, ale nie typu, że od tego zależy nasze bezpieczeństwo, bo te prostowane go nie zmiejszają. Są w końcu proste i nic się z nimi nie stanie złego.

traperoso zracaj uwagę na słownictwo
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez 7beat » 5/2/2011, 09:55

dobrze mówisz traperoso, niektórzy mówią że np. lagi po prostowaniu nie mają takiej wytrzymałości itp. ale jak mają walnąć przy dzwonie to i tak walną, nawet nowe oryginały....
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Traperoso » 5/2/2011, 14:40

7beat napisał(a):dobrze mówisz traperoso, niektórzy mówią że np. lagi po prostowaniu nie mają takiej wytrzymałości itp. ale jak mają walnąć przy dzwonie to i tak walną, nawet nowe oryginały....


Dokładnie o to mi chodziło, gdy dojdzie do jakiegoś uderzenia wypadkowego, to te i te się pokrzywią, które mocniej, nie ma znaczenia. Przy normalnej jeździe, na nierównościach i dziurach nie ma najmniejszych szans.

Pozdrawiam
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr