Zobacz wątek - tłumik od 125 do 50 Arrow
NAS Analytics TAG

tłumik od 125 do 50 Arrow

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

tłumik od 125 do 50 Arrow

Postprzez max33 » 2/2/2011, 10:45

witam, czy coś się stanie jak założe tłumik Arrow od 125 do mojej 50 ?
max33
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/5/2009, 17:33


Postprzez PrimoGhost » 2/2/2011, 10:49

A czego się spodziewasz? Będzie głośniejszy, jeśli to normalny Arrow, i niemiłosiernie głośny, jeśli ma wyjęty dB killer. Co do mocy. Wątpię żebyś odczuł. Chyba, że seryjny był jakoś nienaturalnie dławiony.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957


Postprzez max33 » 2/2/2011, 10:57

będzie to Arrow od dt 125 do dt 50, ale myslałem że to jakoś nie dobrze będzie, bo nie powinno się zakładac tłumika np. od 600 albo litra do 50 :roll:
max33
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/5/2009, 17:33

Postprzez mar111cin » 2/2/2011, 11:51

obstawiam że najprędzej się skończy podwyższonym spalaniem. A dlaczego? był temat na forum w którym to opisywałem, ewentualnie wpisz w wikipedii silnik dwusuwowy i poczytaj o zasadzie działania.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez PrimoGhost » 2/2/2011, 13:20

Wstawianie tłumika z 4 taktu do 2 taktu to poroniony pomysł. Aczkowiel co do modyfikacji Twojego pomysłu, odpuściłbym. Już na lepsze wyszłoby poszukanie tłumika pisanego pod Twój konkretny model. Wtedy jest opcja, że będzie to pracowało na Plus.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Przemo_rene » 2/2/2011, 14:53

wstawianie tłumika z 4T do 2T to tak jakby wywalić zrobić dziury w głowicy aż do komory spalania by ją odchudzić...w silnikach 2T "tłumik" pełni funkcję o wiele ważniejszą niż tłumik (hałasu) w 4T a mianowicie powoduje cofanie mieszanki paliwowo\powietrzno\olejowej do komory spalania i poprzez swoją budowę i przez to spalanie jest w miarę wydajne. Bez odpowiedniego tłumika zrobionego do 2T nie bedzie tego cofania a z tego wyniknie spory wzrost zużycia paliwa, emisji zanieczyszczeń (już i tak dużych) oraz spadek mocy (nieoptymalne spalanie)

Obrazek
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez max33 » 2/2/2011, 17:45

mówicie coś o 4T, a ja napisałem, że to ma być od dt 125(a dt jest 2T) więc nie dokonca was rozumiem :roll:
max33
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/5/2009, 17:33

Postprzez haribo » 2/2/2011, 18:21

Jeśli chodzi ci o samą końcówkę bez dyfuzora to możesz założyć, nic nie poprawi, a może pogorszyć. Tak czy siak, ja bym poszukał pasującej od dt 50.
Avatar użytkownika
haribo
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 24/10/2009, 20:44
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez DostojnyKocur! » 4/2/2011, 21:27

jak napisal przemo tlumik w 2T musi byc dopasowany pod konkretny model !! i zakladanie puchy od innego motoru tej same poj to juz porazka nie mowiac juz o puszcze od wiekszego pojemnoscia
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości




na górê