Rozmiar opony?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Rozmiar opony?
Witam.
Mam następujący dylemat
W moim rf900 kończą się opony, rozglądałem się za nowym, i jakiś czas temu udało mi się podczas wyjazdu kupić nowy komplet michelin power pilot w dobrej cenie, wiec myślałem że mam problem z głowy
w moto aktualnie mam założone z tyłu 180/55 17 i z przodu 120/70 17 (zawsze takie miałem) i taki też komplet kupiłem.
Ostatnio przez przypadek zaglądnąłem do serwisówki a tam z tyłu 170/60 17
i teraz nie wiem co mam robić? Nigdy nie zauważyłem żeby moto się źle prowadziło. Opona nie wygląda na źle zużytą.
Wrócić do oryginału? i sprzedać ten komplet? po przeglądnięciu allegro wybór tylnych kapci o tym rozmiarze jest mały. Mam też drugie moto ale tam ta opona znowu będzie zła bo z tyłu jest standardowo 190/50
może ktoś już w swoim moto kiedyś miał podobną sytuacje z zmianą rozmiaru na "trochę" większy? jak to się odbiło na prowadzeniu?
Mam następujący dylemat
W moim rf900 kończą się opony, rozglądałem się za nowym, i jakiś czas temu udało mi się podczas wyjazdu kupić nowy komplet michelin power pilot w dobrej cenie, wiec myślałem że mam problem z głowy

Ostatnio przez przypadek zaglądnąłem do serwisówki a tam z tyłu 170/60 17

Wrócić do oryginału? i sprzedać ten komplet? po przeglądnięciu allegro wybór tylnych kapci o tym rozmiarze jest mały. Mam też drugie moto ale tam ta opona znowu będzie zła bo z tyłu jest standardowo 190/50
może ktoś już w swoim moto kiedyś miał podobną sytuacje z zmianą rozmiaru na "trochę" większy? jak to się odbiło na prowadzeniu?
- North123
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21/3/2010, 22:45
- Lokalizacja: Z kosmosa
ja Ci tez moge powiedziec że został bym przy 180. to zalezy od wielu czynników. ludzie tworzący motocykle zapewne ogłaszaja jakis przetarg na firme oponiarską która da dobre gumy za niską kase - co nie oznacza że nie było lepszych gum ale droższych. wiec byc moze 180 bedzie lepsza
i fakt co do oporów toczenia to są wieksze - masz większa mase nieresorowaną motocykl stanie nieco bardziej sie męczy (całe nic ale jednak
) ale moze lepiej sie prowadzic. szerszy kapec - wiekszy zakres styku gumy z asfaltem.
wiem ze to całkiem inna bajka ale w KTMie miałem kostke 120 szerokosci a teraz załozyłęm 130 ale jakas rozdymana jest i rozmiarem dorównuje 140
i wyraźnie lepiej prowadzi sie na asfalcie


wiem ze to całkiem inna bajka ale w KTMie miałem kostke 120 szerokosci a teraz załozyłęm 130 ale jakas rozdymana jest i rozmiarem dorównuje 140

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
melvin napisał(a):ja w 929 testowałem różne rozmiary dunlopów d211 180 190 i 200na wszystkich było ok
jak wypadają w porównaniu z 209 gp racer ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości