Zobacz wÄ…tek - Uszkodzony kranik paliwowy CBR F2
NAS Analytics TAG

Uszkodzony kranik paliwowy CBR F2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Uszkodzony kranik paliwowy CBR F2

Postprzez stanek84 » 21/3/2007, 21:26

Witam.
Po zdjęciu jednej z pokryw kranika okazało się, że "łapka" przesuwająca kulkę zatykającą odpowiednie kanały jest ułamana. Raczej ciężko byłoby ją pospawać lub skleić.

Tak sobie pomyślałem, czy nie mogę tymczasowo używać tego kranika bez możliwości przełączania go w pozycję OFF i RES ??

Możliwe że się mylę, ale skoro kranik jest podciśnieniowy paliwo nie będzie samoczynnie zalewać gaźników przy zgaszonym silniku, jedyne co tracę to, że nie będę wiedział kiedy mam mało paliwa, ponieważ paliwo bedzię zasysane przez rurkę RES.

Aha, i jeszcze jedno, po co wogóle jest pozycja OFF skoro kranik jest podciśnieniowy ?

Rozumiałbym jeszcze sytuacje, gdyby zamiast OFF była pozycja PRI - zwykłe "grawitacyjne" zalewanie gaźników o ile się nie myle.

Z góry dzięki za odpowiedzi
stanek84
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21/3/2007, 15:19


Postprzez Manhatan » 21/3/2007, 22:54

OFF - według mnie np. po to gdy chcesz się dostać do gaźników i wymontować je bez spuszczania paliwa ze zbiornika. Jest dużo rzeczy do których przydaje się OFF niekoniecznie podczas jazdy czy zwykłego garażowania moto :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez torowiec » 21/3/2007, 23:09

wystarczy ze chcesz zmienic filtr powietrza i juz trzeba sciagac bak a wtedy OFF
mialem F2 i moze ten kranik jest podcisnieniowy ale zawsze kiedy sciagalem bak musialem zapodac na OFF inaczej cieklo . podobnie w F3
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê