honda ns 125 f
Posty: 9
• Strona 1 z 1
honda ns 125 f
Witam .
Mam taką sprawę , kupiłem sobie hondę ns 125 f z uszkodzonym cylindrem i tłokiem
szukałem a wszystkich stronach internetowych części i nie mogę znaleźć
www.allegro.pl
www.eBay.uk
www.autogielda.pl
Oraz objeździłem cały Wrocław i nic , Znalazłem jeden sklep w którym mógł bym zamówić części ale kosztowało by mnie to 1500zł A więc czy zna ktoś z was jakieś strony internetowe z częściami do motoru , albo czy ktoś z was mógł by mi pomóc i poszukać u siebie w powiatach lub popytać się znajomych.
Z góry dziękuje
Sorki że pisze to w tym dziale , ale nie mogłem znaleźć odpowiedniego
Mam taką sprawę , kupiłem sobie hondę ns 125 f z uszkodzonym cylindrem i tłokiem
szukałem a wszystkich stronach internetowych części i nie mogę znaleźć
www.allegro.pl
www.eBay.uk
www.autogielda.pl
Oraz objeździłem cały Wrocław i nic , Znalazłem jeden sklep w którym mógł bym zamówić części ale kosztowało by mnie to 1500zł A więc czy zna ktoś z was jakieś strony internetowe z częściami do motoru , albo czy ktoś z was mógł by mi pomóc i poszukać u siebie w powiatach lub popytać się znajomych.
Z góry dziękuje
Sorki że pisze to w tym dziale , ale nie mogłem znaleźć odpowiedniego
- Korak17
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/10/2010, 12:24
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
Nie ma co szukać nowych części, bo dostępność i cena sprawia problem. Nie wiem w jakim stanie masz cylek, ale daj go do tulejowania. Do tego dokup tylko tłok, jaki to już Twoja sprawa: Wossner kosztuje w okolicy 350- 400zł, zwykły kupisz za jakieś 100- 150zł. Jest to chyba jedyne realne rozwiązanie. Pozdro
Nie ma co szukać nowych części, bo dostępność i cena sprawia problem. Nie wiem w jakim stanie masz cylek, ale daj go do tulejowania. Do tego dokup tylko tłok, jaki to już Twoja sprawa: Wossner kosztuje w okolicy 350- 400zł, zwykły kupisz za jakieś 100- 150zł. Jest to chyba jedyne realne rozwiązanie. Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Trudno raczej będzie znaleźć cylinder na oryginalnym nicasilu w dobrym stanie. Nie mam jakoś oporów przed tulejowaniem, osobiście nie miałem wstawionej tulei w żadnym sprzęcie, ale skoro normalnie silniki motocyklowe działają na żeliwnej tulei oryginalnie, to czemu mają szwankować na wstawianej? Wszystko zależy od tego kto i jakiej jakości tuleje wstawia. Dobra firma, taka jak motortech powinna sprawić że silnik zrobi jeszcze wiele kkm 

komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Myślałem już nad szlifem i tulejowaniem .
dzwoniłem do dwóch zakładów gdzie tulejkują i powiedzieli że nie podejmą sie tulejowania 2-suwów .
A szlifu nie da sie zrobić bo cylinder nazywa sie "niucasu" czy jakoś tak czyli ma 0,5mm gładzi cylindra , ale znalazłem jeden zakład gdzie oni to robią , wysyłają do Czech i tam to robią .
dzwoniłem do dwóch zakładów gdzie tulejkują i powiedzieli że nie podejmą sie tulejowania 2-suwów .
A szlifu nie da sie zrobić bo cylinder nazywa sie "niucasu" czy jakoś tak czyli ma 0,5mm gładzi cylindra , ale znalazłem jeden zakład gdzie oni to robią , wysyłają do Czech i tam to robią .
- Korak17
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/10/2010, 12:24
- Lokalizacja: Wrocław
Nicasil to ceramiczna warstwa pokrywająca wnętrze cylindra w nowoczesnych silnikach. Powtórne pokrycie nicasilem jest bardzo kosztowne. Skoro odmówili Ci tulejowania, to znalazłeś słaby zakład. Zobacz sobie Motor- Tech na google, oni podejmą się tego i zrobią Ci wszystko perfect. Tyle tylko, że będziesz musiał im to wysłać pocztą. Ale to chyba najlepsze rozwiązanie.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
a ja nie wiedziałem że nska ma nicasil xd D:
i własnie jezeli masz nicasil to cena 1500 zł to nie jest źle. taniej nic nie znajdziesz. mozna kupic uzywke ale tez nie bedziesz znał jej historii. z kolei oddawac do powtórnego nicasilowania wcale nie bedzie mniejszy niz te 1500 zł. a tuleja kilka stówek i masz od początku selekcje. stracisz kapke mocy ale bardzo nieduzo czasem mozna tego niezauwazyc ;P
i własnie jezeli masz nicasil to cena 1500 zł to nie jest źle. taniej nic nie znajdziesz. mozna kupic uzywke ale tez nie bedziesz znał jej historii. z kolei oddawac do powtórnego nicasilowania wcale nie bedzie mniejszy niz te 1500 zł. a tuleja kilka stówek i masz od początku selekcje. stracisz kapke mocy ale bardzo nieduzo czasem mozna tego niezauwazyc ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Korak co ty mi tu za bajki opowiadasz miesiąc temu kumpel wysyłał z yz 125 w 2t cylek to tulejowania z nicasila do MOTOR TECH, koszt do 1500zł
Tak w Czechach robią ale też i w Holandii. U mnie w rejonie serwis KTM wysyła do Belgii. Koszt do 2000zł z dopasowaniem tłoka.
Tak w Czechach robią ale też i w Holandii. U mnie w rejonie serwis KTM wysyła do Belgii. Koszt do 2000zł z dopasowaniem tłoka.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości