Problem z elektryką
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Problem z elektryką
SUZUKI gs 400
Ładowałem akumulator i odpaliłem motor a po ok.3 min jak go zgasiłem to już nie mogłem go odpalić ,bo akumulator już się rozładował .
Co mam robić??
Ładowałem akumulator i odpaliłem motor a po ok.3 min jak go zgasiłem to już nie mogłem go odpalić ,bo akumulator już się rozładował .
Co mam robić??
- suzukigs400
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/10/2010, 17:05
- Lokalizacja: Gdańsk
zaprowadz moto do elektryka. niech sprawdzi ile moto żre prądu na zgaszonym silniku. mozna to zrobic samemu ale nie wszystkie vmierze to maja. a jeżeli żre odpowiednia ilosc bliską 0 to pora na nowy akumulator
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- suzukigs400
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/10/2010, 17:05
- Lokalizacja: Gdańsk
a jakiej był firmy ? ja do skutera kupiłem na wiosne a w październiku jak sie robiło koło 5-8 stopni czyli tak jak teraz to aku całkiem padło. bo kupiłem najtanszy. ale skoro masz pewny akumulator to gdzies co zjada prąd. albo inaczej - nie masz moze ładowania. ale tak czy siak musisz udac sie do elektryka. w chwile ci wyczai co masz nie tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
takie upływu przez samą zwarę raczej nie będzie. Ja obstawiam brak ładowania. Sprawdź woltomierzem po odpaleniu motocykla na klemach aku ile masz woltów na jałowych obrotach i ile przy 5 tyś obrotów. Pomiary zrób ze światłami i bez świateł. Możesz jeszcze sprawdzić przed regulatorem (obwodowo) altka czy fazy mają ciągłość. Napisz ile ci wyszło to ci powiemy co i jak.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
- suzukigs400
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/10/2010, 17:05
- Lokalizacja: Gdańsk
W jednym z moich motocykli podobne objawy dawał uszkodzony regulator napięcia.
Podejrzewam, że brak jest ładowania albo uszkodzeniu uległ akumulator (mało prawdopodobne ale się zdarza). Jeśli było by zwarcie to byłyby inne objawy (spalone bezpieczniki, nadpalone kable itp.)
Podejrzewam, że brak jest ładowania albo uszkodzeniu uległ akumulator (mało prawdopodobne ale się zdarza). Jeśli było by zwarcie to byłyby inne objawy (spalone bezpieczniki, nadpalone kable itp.)
- Linde
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 28/12/2007, 19:45
uszkodzony akumulator i tak przy sprawnym ładowaniu nie zgasi motocykla. Motocykl chodzi do 3 minut bo z samego akumulatora działa. To tak na moje ale woltomierz i 10 min sprawdzone.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):uszkodzony akumulator i tak przy sprawnym ładowaniu nie zgasi motocykla. Motocykl chodzi do 3 minut bo z samego akumulatora działa. To tak na moje ale woltomierz i 10 min sprawdzone.
Rozumiem, że to komentarz do mojej wypowiedzi. Jeśli nie to sory. Jeśli tak to już pragnę przedstawić swoje stanowisko. Ja do niedawna byłem święcie przekonany, że bez akumulatora w motocyklu można jeździć i wystarczy odpalić sprzęt. Niestety moja teoria legła w gruzach po zakupie XT600Tenere. Koleś odstawił motocykl na zimę z włączonym kluczykiem i wyładował akumulator. Po wyładowaniu do pewnego poziomu akumulator jest do wyrzucenia (tak twierdza spece do niewidzialnej śmierci). I ja miałem właśnie taki przypadek. Po odpaleniu z innego akumulatora sprzęt gasł. Pomogła dopiero wymiana.
- Linde
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 28/12/2007, 19:45
uszkodzony aku - mam tutaj na myśli to, że pozwala na przetrzymywanie napiecia w sobie ale poniżej minimum i na krótko. Nie mówie, o takim w którym nie ma elektrolitu lub się zasiarczył i nie przewodzi. Tak czy inaczej zobaczymy 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
a ja ccos dodam od siebie cco do całkowitego wyladowania, w moim ktmie nie jest za najmocniejszy aku. ale i tak mi pali z dotyku czy zimny czy cieply wiec nie musze go krecic pół minuty. ale jak wyjechalem na miesiac nie odpialem aku i mi padł. całkiem. prostownik nawet go nie ruszył. podłaczyłem na kilka godzin - i nic. wiec podpialem padniety aku do samochodowego aku. na kilka minut potem na noc pod prostownik i rano aku jak nowy :d i do dzisiaj na nim latam i 0 problemów z odpalaniem nawet jak troche postoi i nie jest za cieplo
wiec da sie czasem odratowac całkiem rozladowany aku.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości