Zobacz wątek - Problem z elektryką
NAS Analytics TAG

Problem z elektryką

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z elektryką

Postprzez suzukigs400 » 8/10/2010, 18:16

SUZUKI gs 400
Ładowałem akumulator i odpaliłem motor a po ok.3 min jak go zgasiłem to już nie mogłem go odpalić ,bo akumulator już się rozładował .
Co mam robić??
suzukigs400
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/10/2010, 17:05
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez lutecki » 8/10/2010, 18:29

Poszukać "wycieku" energii albo kupić nowy akumulator.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez henio12323 » 8/10/2010, 19:23

zaprowadz moto do elektryka. niech sprawdzi ile moto żre prądu na zgaszonym silniku. mozna to zrobic samemu ale nie wszystkie vmierze to maja. a jeżeli żre odpowiednia ilosc bliską 0 to pora na nowy akumulator
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez suzukigs400 » 8/10/2010, 19:30

Ale akumulator był wymieniany na sezon
suzukigs400
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/10/2010, 17:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 8/10/2010, 19:53

a jakiej był firmy ? ja do skutera kupiłem na wiosne a w październiku jak sie robiło koło 5-8 stopni czyli tak jak teraz to aku całkiem padło. bo kupiłem najtanszy. ale skoro masz pewny akumulator to gdzies co zjada prąd. albo inaczej - nie masz moze ładowania. ale tak czy siak musisz udac sie do elektryka. w chwile ci wyczai co masz nie tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Przemo_rene » 9/10/2010, 17:09

takie upływu przez samą zwarę raczej nie będzie. Ja obstawiam brak ładowania. Sprawdź woltomierzem po odpaleniu motocykla na klemach aku ile masz woltów na jałowych obrotach i ile przy 5 tyś obrotów. Pomiary zrób ze światłami i bez świateł. Możesz jeszcze sprawdzić przed regulatorem (obwodowo) altka czy fazy mają ciągłość. Napisz ile ci wyszło to ci powiemy co i jak.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez suzukigs400 » 10/10/2010, 18:54

W tym tygodniu pojadę sprawdzić bo nie mam voltomieża to napiszę . A narazie dzięki
suzukigs400
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/10/2010, 17:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Linde » 10/10/2010, 19:14

W jednym z moich motocykli podobne objawy dawał uszkodzony regulator napięcia.
Podejrzewam, że brak jest ładowania albo uszkodzeniu uległ akumulator (mało prawdopodobne ale się zdarza). Jeśli było by zwarcie to byłyby inne objawy (spalone bezpieczniki, nadpalone kable itp.)
Linde
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 28/12/2007, 19:45

Postprzez Przemo_rene » 11/10/2010, 10:50

uszkodzony akumulator i tak przy sprawnym ładowaniu nie zgasi motocykla. Motocykl chodzi do 3 minut bo z samego akumulatora działa. To tak na moje ale woltomierz i 10 min sprawdzone.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Linde » 11/10/2010, 18:11

Przemo_rene napisał(a):uszkodzony akumulator i tak przy sprawnym ładowaniu nie zgasi motocykla. Motocykl chodzi do 3 minut bo z samego akumulatora działa. To tak na moje ale woltomierz i 10 min sprawdzone.


Rozumiem, że to komentarz do mojej wypowiedzi. Jeśli nie to sory. Jeśli tak to już pragnę przedstawić swoje stanowisko. Ja do niedawna byłem święcie przekonany, że bez akumulatora w motocyklu można jeździć i wystarczy odpalić sprzęt. Niestety moja teoria legła w gruzach po zakupie XT600Tenere. Koleś odstawił motocykl na zimę z włączonym kluczykiem i wyładował akumulator. Po wyładowaniu do pewnego poziomu akumulator jest do wyrzucenia (tak twierdza spece do niewidzialnej śmierci). I ja miałem właśnie taki przypadek. Po odpaleniu z innego akumulatora sprzęt gasł. Pomogła dopiero wymiana.
Linde
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 28/12/2007, 19:45

Postprzez Przemo_rene » 12/10/2010, 15:16

uszkodzony aku - mam tutaj na myśli to, że pozwala na przetrzymywanie napiecia w sobie ale poniżej minimum i na krótko. Nie mówie, o takim w którym nie ma elektrolitu lub się zasiarczył i nie przewodzi. Tak czy inaczej zobaczymy :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez henio12323 » 12/10/2010, 16:11

a ja ccos dodam od siebie cco do całkowitego wyladowania, w moim ktmie nie jest za najmocniejszy aku. ale i tak mi pali z dotyku czy zimny czy cieply wiec nie musze go krecic pół minuty. ale jak wyjechalem na miesiac nie odpialem aku i mi padł. całkiem. prostownik nawet go nie ruszył. podłaczyłem na kilka godzin - i nic. wiec podpialem padniety aku do samochodowego aku. na kilka minut potem na noc pod prostownik i rano aku jak nowy :d i do dzisiaj na nim latam i 0 problemów z odpalaniem nawet jak troche postoi i nie jest za cieplo :P wiec da sie czasem odratowac całkiem rozladowany aku.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr