o oponach
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Generalnie tak. Ale nie wynika to z tego, że do czynności serwisowych przeglądu zaliczam wymianę opon ale z tego, że po 6-8kkm nie nadają się do jazdy.
Siema mi tylna opona zuzywa sie znacznie szybciej od przodu.
Ogolnie przod zmiana co 2 tylne.
NA Pilot sporcie zrobilem kolo 9-10tys.km. Teraz jeszcze do zmiany pojdzie przod.
W 1000 Tyl moze isc do wymiany nawet po 3000tys. km.
To zalezy od charakteru jazdy.
Temat o oponach chyba był.
Najlepiej by było by ktoś założył temat z recenzjami z gazet wrzuconymi i opiniami typu. Ile km na danej oponie da sie zrobic typ moto i charakter jazdy. Pałowanie czy spokojna jazda.
P.S. Rozwazam wlasnie PILOT sporty ktorych produkcja zakonczyla sie w 2009 i PILOT POWER pzdr.
A nie chwalac sie wczoraj dorwalem z GB klamki TITAXA nowki za ~300zł ;p. Zaraz jade robic wplate do banku ;p na PAYPAL.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
falconiforme napisał(a):Pat123 napisał(a):romus napisał(a):no to moze kupie stara fjr 1200 i zaloze najlepsze gumy na rynku i bedzie moto swietnie jezdzilo po winklach?? ludzie troche mniej zlosciwosci, jak masz wieksza wiedze to napisz cos wiecej i mądrzej a nie nasmiewaj sie z innych.
zamiast od razu walic kontre moze wypadalo by sie troch enad wypowiedzia starszego kolegi zastanowic. Tuning motocykla zaczyna sie od opon a starosc czy mlodosc sprzeta niema tu ( po czesci ) z tym nic wspolnego
Własny przykład:
Starą oponę z przodu zamieniłem na Pilot Power 2CT. Prędkość w winklach +20km/h. Dla mnie na razie to jedyna opona nadająca się do obecnego układu hamulcowego (320mm tarcze, stalowy oplot, pompa promieniowa) niezależnie od pogody.
Ogolnie slyszalem ze te oponki czyli "Pilot Power 2CT" zostaly usuniete z szwedzkiego rynku (i chyba nie tylko w szwecji bo przeciesz te wszystkie opony ida z tej samej fabryki chyba gdzies w francji) bo okazalo sie ze w fabryce m zrobili je jakos zle m to znaczy byl jakis blad w nich nie powiem ci jaki ale czytalem kiedys o tym w szwedzkiej prasie.
Ostatnio edytowano 20/9/2010, 08:32 przez DajmosX, łącznie edytowano 1 raz
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
DajmosX napisał(a):Ogolnie slyszalem ze te oponki czyli "Pilot Power 2CT" zostaly usuniete z szwedzkiego rynku (i chyba nie tylko w szwecji bo przeciesz te wszystkie opony ida z tej samej fabryki chyba gdzies w francji) bo okazalo sie ze w fabryce m zrobili je jakos zle m to znaczy byl jakis blad w nich nie powiem ci jaki ale czytalem kiedys o tym w szwedzkiej prasie.
Zo bylo 2 lata temu, wyprodukowali serie ktora wycofali i dalej bylo OK.
Osmiele sie zauwazyc, ue kezeli komus zuzywa sie tyl w stosunku 1:2 to po prostu hamuje delikatnie, w przypadku ostrzejszych hamowan przod i tyl zuzywa sie identycznie. Opomy Z6 s aoponami do motocykli spoirtowo turystycznych, ba nawet typowo turystycznych, sa " twardsze " od Michelinow a wytrzymuja o ile nie 2 x tyle co one to swobodnie 25 % wiecej przyczym kosztuja duzo mniej.

- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości