Zobacz wątek - Suzuki gs 500 problem na ciepłym silniku.
NAS Analytics TAG

Suzuki gs 500 problem na ciepłym silniku.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki gs 500 problem na ciepłym silniku.

Postprzez marcin28 » 6/9/2010, 13:06

witam.suzi gs 500 98rok brak iskry na ciepłym silniku na jednej swiecy,a prąd do cewki dochodzi,zmieniłem moduł,regulator napiecia,swiece,cewka jest dobra gdyz przekladam ja na druga strone i iskra na swiecy jest.macie jakis pomysł??POMÓZCIE :D [/list]
marcin28
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/8/2010, 19:02
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez Grzybu » 6/9/2010, 13:38

A po czym poznajesz, że nie ma iskry? Patrzyłeś, czy po pracy silnika poznajesz? Wcale nie ma jak się rozgrzeje, czy tylko czasem. Jakie są objawy w pracy silnika?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof


Postprzez marcin28 » 6/9/2010, 13:59

jak sie rozgrzeje to zaczyna pracowac na jeden cylinder i zarazem nie ma mocy i do tego gasnie,sprawdzałem wykrecajac swiece dotykajac ja do silnika i iskry brak.
marcin28
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/8/2010, 19:02
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Grzybu » 6/9/2010, 14:05

Troche to nielogiczne - skoro mówisz, że prąd na pewno dochodzi i cewka na pewno działa, bo ją zamieniałeś miejscami. Świece niby też nowe, nie wiem, czy cewkę zmieniałeś razem z przewodem WN czy bez. Może tu leży przyczyna. Tam wogóle jest jedna cewka z dwoma wyjściami, czy dwie oddzielne?
A skąd wiesz, że prąd dochodzi? I mierzyłeś jakie jest napięcie? Jak poniżej 11volt to iskry nie będzie..

Może coś z impulsatorem jest nie tak..?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez marcin28 » 6/9/2010, 14:11

sa 2 cewki cyli jedna na cewka na jedna swiece,tez mi sie to wglowie nie miesci jak jest to mozliwe skoro prad dochodzi a cewka jest dobra a isry nie ma.
marcin28
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/8/2010, 19:02
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez marcin28 » 6/9/2010, 14:16

jak silnik pracuje na wolnych obrotach to napiecie jest cos koło 6volt jak zaczyna pracowac na jeden cylinder to napiecie dochodzace do tej niby niedzialajacej cewki jest 13volt.a gdzie ten impulsator moze sie znajdowac??
marcin28
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/8/2010, 19:02
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez adamRS » 6/9/2010, 15:14

Raczej to będzie impulsator do wymiany. Kumpel miał identyczne objawy i właśnie to była wina impulsatora. Znajduje się pod pokrywą silnika.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez marcin28 » 6/9/2010, 15:16

oki wielkie dziekie.juz go znalazłem.niedlugo wymienie i dam znac czy to była ta przyczyna.pozdro
marcin28
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/8/2010, 19:02
Lokalizacja: Gdańsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê