Zobacz wątek - GPZ 500, jak rozwiązać problem z odpalaniem na dwa cylindry
NAS Analytics TAG

GPZ 500, jak rozwiązać problem z odpalaniem na dwa cylindry

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GPZ 500, jak rozwiązać problem z odpalaniem na dwa cylindry

Postprzez adam13 » 27/6/2010, 12:36

Witam, jeżdżę w Wlkp., GPZ500.

Mam z nią kłopot, GPZ nie chce chodzić na dwa gary. Opiszę dokładnie wszelkie objawy i sytuacje, jakie zauważyłem.

Problem jest z lewym cylindrem, cały czas zalewa świecę. Dopiero po przeczyszczeniu odpala (a i to nie zawsze), w ruch idzie szczotka druciana, papier ścierny, wszystko, ale to chyba nie świece. Najgorsze, że po odpaleniu i przejechaniu sporego dystansu, czasami trzeba się zatrzymać (odpocząć, zatankować), ponowne odpalanie również sprawia problem, chociaż wszystko jest gorące, nie wspominając już o próbie odpalania na drugi dzień czy po dłuższej przerwie.

Kiedyś przy czyszczeniu zamieniłem obydwie świece, okazało się że ten lewy wadliwy odpalił. Logicznie rzecz biorąc problemem powinna być świeca, kupiłem dwie nowe - w dalszym ciągu wszystko chrzani się tak jak poprzednio. Kable i fajki zdają się być w porządku, chociaż na elektryce się nie znam. Ciśnienie chyba też jest ok, skoro tam gdzie nie odpala świeca jest mokra.


Czy oddać go do regulacji zaworów, ostatnia była robiona w ubiegłym sezonie (pod jego koniec, ledwo 3 tys. km). Każde wyjście wiąże się z półgodzinnym rozkręcaniem, zdejmowaniem baku, co zabiera więcej czasu niż sama jazda. Nie mam pomysłu co z tym dalej kombinować.
adam13
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/6/2010, 12:32
Lokalizacja: Poznań


Postprzez 2pac » 27/6/2010, 13:18

jaka masz pewnosc co do kabli i fajek ? sprawdz czy jest dostateczna iskra. moze byc przebicie na przewodzie wysokiego napieca. jestes pewien co do dobrego ustawienia mieszanki ?
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: Wągrowiec


Postprzez adam13 » 27/6/2010, 13:44

Zajmę się kablami, w jakimś stopniu też je o to podejrzewam. Iskra jest identyczna na każdej fajce, nie wiem czy jest dostateczna bo nie mam porównania, jednakże skoro na jednym cylindrze daje sobie radę, to dlaczego nie na drugim?

Czy ustawienie mieszanki może generować problem tylko w jednym cylindrze?

No i jak się ma do tego kłopotu mój zamysł o regulacji gaźników?
adam13
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/6/2010, 12:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Zajonc » 27/6/2010, 19:41

Miałem problem w EN 500, to ten sam silnik. I regulacja i synchro gaźników pomogły, więc spróbuj
Zajonc
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/5/2008, 19:58
Lokalizacja: z Gimnazjalnej

Postprzez 2pac » 28/6/2010, 20:35

zrobic synchro i bedzie po problemie napewno. jak chcesz to zapraszam do siebie.
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez swirus2007 » 28/6/2010, 22:57

albo mozesz tez jechac do przemo_rene tez jest z poznania
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Seba_ER5 » 28/6/2010, 23:02

jedz do przemo na gaziora to sie on zno :). Przynajmniej tak z godki wynika :). A prawi z sensem wal do niego na prv.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na g�r�