RozrzÄ…d KLX 650 (problem)
Posty: 4
• Strona 1 z 1
RozrzÄ…d KLX 650 (problem)
Witam
Ostatnio musiałem rozebrać głowice w moim klx'ie i mam pewien problem z rozrządem (chyba). Ogólnie motor po złożeniu nie chce palić wydaje mi się że silnik prawidłowo złożyłem ale problem jest w tym że nie pali, a co najdziwniejsze wywala powietrze przez filtr powietrza.....
Rozrząd ustawiłem tak jak są zaznaczone czerwone kreski (na znaki EX i IN). Niestety książkę serwisową później zdobyłem i ustawiłem inaczej niż ona wskazuje, ale mimo to wydaje mi się że i tak i tak powinno być dobrze. Proszę o opinie
Zdjęcie http://img718.imageshack.us/img718/3451/beztytuuocy.jpg
Ostatnio musiałem rozebrać głowice w moim klx'ie i mam pewien problem z rozrządem (chyba). Ogólnie motor po złożeniu nie chce palić wydaje mi się że silnik prawidłowo złożyłem ale problem jest w tym że nie pali, a co najdziwniejsze wywala powietrze przez filtr powietrza.....
Rozrząd ustawiłem tak jak są zaznaczone czerwone kreski (na znaki EX i IN). Niestety książkę serwisową później zdobyłem i ustawiłem inaczej niż ona wskazuje, ale mimo to wydaje mi się że i tak i tak powinno być dobrze. Proszę o opinie
Zdjęcie http://img718.imageshack.us/img718/3451/beztytuuocy.jpg
- Dil
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31
to policz jeszcze ile ogniwek jest między zaznaczonymi do tego markerami i jak to się zgadza po obróceniu raz całkowicie wałem (ręcznie) to rozrząd dobrze ustawiony. W przeciwnym wypadku nie cudować a składać wg. serwisówki. Jak tego bedziesz pewnien (że złożony dobrze) to zajmuj się resztą
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ja tez ostatnio robiłem rozrząd, tzn składałem do kupy i zadbałem tylko o to, żeby znaki IN na wałku dolotowym i EX na wałku wydechowym były równo z płaszczyzną bocznej ścianki. Włożyłem napinacz, zakręciłem kilka razy wałem za pomocą klucza i znowu sprawdziłem znaki. Potem odpaliłem i było dobrze. Może pomyliłeś wałki, bo przestawiony rozrząd raczej zblokował by zawory z tłokiem, a jeden ząbek nie spowodowałby wypuszczenia powietrza przez dolot.
komar 2 biegi ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
A jak ustawiłeś wał ? Który punkt ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości