Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner
Witam.
Wie ktoś co moze być przyczyną tego??
Te air cleaner co to jest dokladnie?? bo wiem ze wychodzą z tego 3 linki i 2 idą do wydechu a jedna gdzies tam pod filtr powietrza i jak włączam zapłon to wtryski normalnie sie odpalaja czyli włączają, podaja paliwo i wyłączą a te air nonstop rzępoli tak jak by jakieś trybka w tym były urwane takie odgłos sie z tego wydobywa takie głuche rzępolenie tak jak by sie nonstop cos tam kręciło.
Czy idzie to jakos rozebrac i jakos naprawicz??
I czy to jest przyczyna ze na wyswietlaczu swiece te FI i mruda czerwona kontrolka??
W załączniku przesyłam to co mi rzępoli.
Dzieki z góry z odp i pozdrawiam.
Wie ktoś co moze być przyczyną tego??
Te air cleaner co to jest dokladnie?? bo wiem ze wychodzą z tego 3 linki i 2 idą do wydechu a jedna gdzies tam pod filtr powietrza i jak włączam zapłon to wtryski normalnie sie odpalaja czyli włączają, podaja paliwo i wyłączą a te air nonstop rzępoli tak jak by jakieś trybka w tym były urwane takie odgłos sie z tego wydobywa takie głuche rzępolenie tak jak by sie nonstop cos tam kręciło.
Czy idzie to jakos rozebrac i jakos naprawicz??
I czy to jest przyczyna ze na wyswietlaczu swiece te FI i mruda czerwona kontrolka??
W załączniku przesyłam to co mi rzępoli.
Dzieki z góry z odp i pozdrawiam.
- Załączniki
-
- problem.JPG (77.36 KiB) PrzeglÄ…dane 3866 razy
- klimek417
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16
to jest zawór wydechowy, ( w yamahah EXUP a w hondach nie pamietam jak to nazywają) skoro silniczek rzępoli musisz to wyregulować bo w końcu sie spali, gdzies na forum powinna być instrukcja jak nie znajdziesz to poszukaj na forum fireblada, tam jest napewno. dobrze jest też wyregulowac klapke w airboxie razem z exupem.
- MaciekM
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 20/3/2010, 19:12
Niestety smutna wiadomość cały element do wymiany, koszt używany 150-250PLN, nowy 1342PLN.
P.S. Wymiana razem z linkami 168 x 2.
Niestety w tym serwomotorze uszkadzają się tryby, ścinają.
P.S. Wymiana razem z linkami 168 x 2.
Niestety w tym serwomotorze uszkadzają się tryby, ścinają.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Daj se spokój z exap'em... Jak bardzo chcesz to dostaniesz na fireblade.pl, ale połowa ludzi go poprostu wywala... Dorób najpierw rurkę i sprawdź jak ci chodzi moto... Możesz zostawić silniczek od exapa jak by waliła jakimś błędem.
Jak ci nie będzie pasiło (zmieni się troszkę charakterystyka) to wal na fireblade.pl
Jak ci nie będzie pasiło (zmieni się troszkę charakterystyka) to wal na fireblade.pl
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Nie przy oryginalnym wydechu i ECU.
Przy Racingowym ECU i pełnym wydechu z kolektorem można wywalić serwomotor.
Po za tym po wywaleniu tego będzie gorszy dół obrotów.
Można dorobić metalowe tryby - jak znasz kogoś kto zajmuje się modelami samochodów sterowanych radiem ...
Przy Racingowym ECU i pełnym wydechu z kolektorem można wywalić serwomotor.
Po za tym po wywaleniu tego będzie gorszy dół obrotów.
Można dorobić metalowe tryby - jak znasz kogoś kto zajmuje się modelami samochodów sterowanych radiem ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości