Zobacz wÄ…tek - Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner
NAS Analytics TAG

Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner

Postprzez klimek417 » 12/6/2010, 13:33

Witam.
Wie ktoś co moze być przyczyną tego??
Te air cleaner co to jest dokladnie?? bo wiem ze wychodzą z tego 3 linki i 2 idą do wydechu a jedna gdzies tam pod filtr powietrza i jak włączam zapłon to wtryski normalnie sie odpalaja czyli włączają, podaja paliwo i wyłączą a te air nonstop rzępoli tak jak by jakieś trybka w tym były urwane takie odgłos sie z tego wydobywa takie głuche rzępolenie tak jak by sie nonstop cos tam kręciło.
Czy idzie to jakos rozebrac i jakos naprawicz??
I czy to jest przyczyna ze na wyswietlaczu swiece te FI i mruda czerwona kontrolka??
W załączniku przesyłam to co mi rzępoli.
Dzieki z góry z odp i pozdrawiam.
Załączniki
problem.JPG
problem.JPG (77.36 KiB) PrzeglÄ…dane 3866 razy
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16


Postprzez klimek417 » 12/6/2010, 13:35

Aha motor to CBR 929
pozdro:)
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16


Postprzez MaciekM » 13/6/2010, 09:49

to jest zawór wydechowy, ( w yamahah EXUP a w hondach nie pamietam jak to nazywają) skoro silniczek rzępoli musisz to wyregulować bo w końcu sie spali, gdzies na forum powinna być instrukcja jak nie znajdziesz to poszukaj na forum fireblada, tam jest napewno. dobrze jest też wyregulowac klapke w airboxie razem z exupem.
MaciekM
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 20/3/2010, 19:12

Postprzez Raczek_6 » 13/6/2010, 22:28

Niestety smutna wiadomość cały element do wymiany, koszt używany 150-250PLN, nowy 1342PLN.

P.S. Wymiana razem z linkami 168 x 2.

Niestety w tym serwomotorze uszkadzają się tryby, ścinają.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez klimek417 » 14/6/2010, 11:47

aha czyli wymienić to i powinno byc po sprawie tak?
a co do regulacji tych klapek z tym airboxie to samemu to idze wyregulowac??
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16

Postprzez miki1406 » 15/6/2010, 07:46

Daj se spokój z exap'em... Jak bardzo chcesz to dostaniesz na fireblade.pl, ale połowa ludzi go poprostu wywala... Dorób najpierw rurkę i sprawdź jak ci chodzi moto... Możesz zostawić silniczek od exapa jak by waliła jakimś błędem.

Jak ci nie będzie pasiło (zmieni się troszkę charakterystyka) to wal na fireblade.pl
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez klimek417 » 15/6/2010, 19:45

ale tam ide 3 linki 2 do tego airboxa a jedna gdzies tam pod filtr powietrza. Wiec jak to wszsytko wywale to nie bedzie cos tam kolidowac ze soba??
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16

Postprzez Raczek_6 » 15/6/2010, 22:22

1 linka do airboxa, a 2 do przepustnicy na wydechu.

Tą do air boxa można spokojnie zdemontować (na forum fajera dowiesz się więcej).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez kirass » 18/6/2010, 08:25

mi sie czerwona kontrolka + FI zapalalo przy mojej hondzie hornet ale usterke sam znalazlem - musialem mocniej dokrecic akkus, bo podczas jazdy mialem jakies spadki napiecia... dokrecilem mocniej i problemu nie bylo
Avatar użytkownika
kirass
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Raczek_6 » 18/6/2010, 21:53

W 929 Serwomotor wydechu to niestety jedna z wad (plastikowe tryby).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez klimek417 » 19/6/2010, 10:26

to moge tego serwomotora i te przepustnice wymontowac??
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16

Postprzez Raczek_6 » 19/6/2010, 22:20

Nie przy oryginalnym wydechu i ECU.

Przy Racingowym ECU i pełnym wydechu z kolektorem można wywalić serwomotor.

Po za tym po wywaleniu tego będzie gorszy dół obrotów.

Można dorobić metalowe tryby - jak znasz kogoś kto zajmuje się modelami samochodów sterowanych radiem ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê