Zobacz wÄ…tek - Problem z K6 600
NAS Analytics TAG

Problem z K6 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z K6 600

Postprzez bobekdawca » 5/6/2010, 14:15

OpiszÄ™ problem.

Otóż podczas jazdy na zegarach dzieją się takie rzeczy: obrotomierz robi skok na samą górę i na dół, zegar prędkości 888, zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wygląda to tak jak procedura startowa podczas jazdy. Po chwili wszystko wraca do normy tylko pozostaje ciśnienie oleju i włącza się FI. Komunikat FI wyświetla się na zmianę z temperaturą.
Po odczytaniu błędów na kokpicie pokazują się C24, C26, C27/ Ignition signal #1, #3, #4. (błędy pokazują się tylko wtedy gdy zjadę na dom i odrazu czytam błędy nie gasząc silnika, po ponownym zgaszeniu i zapaleniu nie ma błędów. -C00). Dodam ze wcześniej miałem problem z TPS C14 ale już ustawiłem na środeczku.

Proszę o nakierowanie co to może być? Czy miał ktoś podobne przygody?
bobekdawca
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
Lokalizacja: Krosno


Postprzez Raczek_6 » 5/6/2010, 22:54

Możesz mieć:
- luźną klemę,
- słabe napięcie ładowania,
- któryś z przewodów masowych może być słabo dokręcony do masy

Albo któraś kostka rozłącza się i łączy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez bobekdawca » 8/6/2010, 08:30

Przeczyściłem klemy, posprawdzałem kostki i wszystko hula aż miło!

Raczek_6 wielkie dzięki, na Ciebie zawsze można liczyć!
Pozdrawiam.
bobekdawca
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
Lokalizacja: Krosno



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê