Zmiana przełożenia.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Zmiana przełożenia.
Witka.
Z racji tego, że wymiana napędu zbliża się szybkimi krokami zastanawiam się nad zmianą przełożenia. Tylko nie wiem czy zakupić przednią zębatkę z jednym zębem mniej, czy tylnią z trzema więcej? I czy to ma wogóle sens, czy zmiana w przyspieszeniu będzie zauważalna? Motocykl to SV650N K8, seryjnie 15/45.
Z racji tego, że wymiana napędu zbliża się szybkimi krokami zastanawiam się nad zmianą przełożenia. Tylko nie wiem czy zakupić przednią zębatkę z jednym zębem mniej, czy tylnią z trzema więcej? I czy to ma wogóle sens, czy zmiana w przyspieszeniu będzie zauważalna? Motocykl to SV650N K8, seryjnie 15/45.
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
wejdz na www.gearingcommander.com
znajdz swoje moto i zobacz jak sie zmienia przyspieszenie i Vmax w SV-ce!!
pozdro
znajdz swoje moto i zobacz jak sie zmienia przyspieszenie i Vmax w SV-ce!!
pozdro
GPX 600 R
- djbb84
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 16/8/2007, 10:04
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości