Zobacz wÄ…tek - Prawdopodobnie zatarlem silnik w barton huragan .
NAS Analytics TAG

Prawdopodobnie zatarlem silnik w barton huragan .

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Prawdopodobnie zatarlem silnik w barton huragan .

Postprzez maciek_94_Bn » 15/5/2010, 17:55

Witam . :)
Zdaje mi sie ze zatarlem silnik w skuterze 4 sowowym .
Poprostu to bylo tak . :
1. JEzdzilem na nim normalnie wszystko bylo ok pewnego dnia wyjechalem nim no i jak jechalem to nagle zgasl tak jak by mu sie zwarcie zrobilo albo cos w tym stylu . No ale odpalilem go i pojechalem dalej . nie przejexchalem nawet 1 km a tu zas zgasl no to probowalem go odpalic krecil krecil a za chwile probowalem zas odpalac ale juc poprostu nawet nie zakrecil rozrusznikiem . : / Mysllalem ze cos w kopce mi sie zrobilo ale nie kopka jest git wariator sprawdzalem i jest dobry . Gdy sie okazalo jak zajrzalem do oleju to go nie bylo ; / Ten skuter to barton huragan 80 cm . A skuter dla tego nie kreci rozrusznikiem bo nie ma sily bo ani magnetem ani wariatrorem sie nie da zakrecic poprostu tak jak by silnik byl zblokowany . : /Nieznam sie zabardzo no i chcial bym od was jakies porady .
maciek_94_Bn
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/5/2010, 17:45
Lokalizacja: będzin


Postprzez lutecki » 15/5/2010, 18:05

No tak, zatarłeś silnik. Kup nowy.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez maciek_94_Bn » 15/5/2010, 18:15

No tak ale ja chcialbym ten silnik odzyskac co mam kupic i zrobic ten silnik mial b dobre osiagi .
maciek_94_Bn
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/5/2010, 17:45
Lokalizacja: będzin

Postprzez hugo2003 » 15/5/2010, 20:15

zdejmujesz glowice cylinder dajesz do szlifu nowy tlok pod szlifowany cylinder +pierscienie skladasz wszystko do kupy i smikagasz... chodz powinna Tobie sie swiecic kontolka oleju...;>
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gba4 » 15/5/2010, 20:21

Nie ma tam kontrolki oleju ;/
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez hugo2003 » 15/5/2010, 20:28

gba4 napisał(a):Nie ma tam kontrolki oleju ;/


jak to nie ma???
kumpel mial zipp-a i tam lal osobno olej do zbiornika i mial kontrolke kiey olej sie konczy...
a w typowym 4takcie kontrolka oleju to juz chyba podstawowy wskaznik...?!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez 7beat » 16/5/2010, 15:50

on musiał mieć 2T w chińskich 4T żaden nie ma takich wskaźników i nie ma sensu robić szlifów w tych skuterach bo zmniejsza to tylko żywotność chińskiego silnika i ciężko dostać tłok nad wymiar. A co do pytania jakie części to tak: wał lub łożyska na wał jeśli korbowód nie ma luzów i jest prosty, tłok, pierścienie, cylek, no i wiadome że wszystkie uszczelki new. a i sprawdź głowice czy zawory nie przepuszczają bo jak tak to wymiana na nową... a za robociznę przeważnie liczy się ze 150zł ;)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości




na górê