stukajace zawory R-1
Posty: 6
• Strona 1 z 1
stukajace zawory R-1
Witam wszystkich!
Jestem szczesliwym posiadaczem r-1 i mam maly problem.Otoz po rozruchu silnika wszystko pracuje bez problemu do mometu kiedy uzyska normalna temp. Wtedy daje sie wyraznie slyszec trajkoczace kilka zaworow.Jezeli ktos moze mi pomoc w tym temacie z gory dziekuje.Pozdrawiam
Jestem szczesliwym posiadaczem r-1 i mam maly problem.Otoz po rozruchu silnika wszystko pracuje bez problemu do mometu kiedy uzyska normalna temp. Wtedy daje sie wyraznie slyszec trajkoczace kilka zaworow.Jezeli ktos moze mi pomoc w tym temacie z gory dziekuje.Pozdrawiam
- toni
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 20/2/2007, 18:06
Re: stukajace zawory R-1
toni napisał(a):Jestem szczesliwym posiadaczem r-1 i mam maly problem.
albo albo...
toni napisał(a):Otoz po rozruchu silnika wszystko pracuje bez problemu do mometu kiedy uzyska normalna temp. Wtedy daje sie wyraznie slyszec trajkoczace kilka zaworow.Jezeli ktos moze mi pomoc w tym temacie z gory dziekuje.
Pomóc może tylko regulacja.... nie wywody na forum
toni napisał(a):Pozdrawiam
Ja równiez.
f3
-
lmpk - Świeżak
- Posty: 325
- Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
- Lokalizacja: Mazury
Nie wiem jak to wygląda w R1 ale jeśli masz blaszki to się nawet w to nie baw bo i tak sobie pewnie nie poradzisz jeśli się na tym nie znasz.
Ale jeśli luzy masz regulowane za pomocą śrubki z nakrętką to znajdź jakie luzy musi mieć na zaworach ssących i wydechowych (znajdziesz to w serwisówce) idziesz do moto, ściągasz kapę osłaniającą zawory no i ustawiasz.
Pamiętaj że rób to tylko i wyłączenie na zimnym silniku. Najlepiej jak stoi całą noc i robisz to na następny dzień.
Ale jeśli luzy masz regulowane za pomocą śrubki z nakrętką to znajdź jakie luzy musi mieć na zaworach ssących i wydechowych (znajdziesz to w serwisówce) idziesz do moto, ściągasz kapę osłaniającą zawory no i ustawiasz.
Pamiętaj że rób to tylko i wyłączenie na zimnym silniku. Najlepiej jak stoi całą noc i robisz to na następny dzień.
Suzuki GSX 550 (600f
) mod. to street 


- bobek358
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
- Lokalizacja: Åšmigiel
Z ktorego roku ta R1 i jaki przegieg??
Zawory w R1 o ile moto jezdzi na jakims przyzwoitym oleju w zasadzie nie wymagaja regulacji,zalecany przebieg pomiedzy sprawdzaniem to ponad 40000 km.
Tak na marginesie to plytka jest pod szklanka,trzeba wyciagnac walki rozrzadu o ile regulacja jest konieczna.
Nigdy nie zaszkodzi sprawdzic zaworow ale prawda jest taka ze w przypadku sporej liczby r1 ,czy tez yzf 750/1000 i FJ1100/1200,fjr 1300,wystepuje tykanie z okolicy glowicy pomimo dobrze wyregulowanych zaworow,,,,,,,,,,,,,,Podobno spowodowane to jest rodzajem prowadnic zaworowych jakie Yamaha uzywa w swoich silnikach.
Jezali zawory sa O.K. a moto w dalszym ciagu tyka to "ten typ tak ma ",nic z tym nie zrobisz,,,,,,,,Kupa ludzi tutaj w Stanach wylysiala i osiwiala usilujac wyeliminowac tykanie w swoich yamahah bez rezultatu,,,,,,,,
P.S
Sprawdzenie zaworow w R1 wymaga specjalnego szczelinomierza,musi byc"waski",mozna przeciac standardowy na pol,,,,,,,
Zawory w R1 o ile moto jezdzi na jakims przyzwoitym oleju w zasadzie nie wymagaja regulacji,zalecany przebieg pomiedzy sprawdzaniem to ponad 40000 km.
Tak na marginesie to plytka jest pod szklanka,trzeba wyciagnac walki rozrzadu o ile regulacja jest konieczna.
Nigdy nie zaszkodzi sprawdzic zaworow ale prawda jest taka ze w przypadku sporej liczby r1 ,czy tez yzf 750/1000 i FJ1100/1200,fjr 1300,wystepuje tykanie z okolicy glowicy pomimo dobrze wyregulowanych zaworow,,,,,,,,,,,,,,Podobno spowodowane to jest rodzajem prowadnic zaworowych jakie Yamaha uzywa w swoich silnikach.
Jezali zawory sa O.K. a moto w dalszym ciagu tyka to "ten typ tak ma ",nic z tym nie zrobisz,,,,,,,,Kupa ludzi tutaj w Stanach wylysiala i osiwiala usilujac wyeliminowac tykanie w swoich yamahah bez rezultatu,,,,,,,,

P.S
Sprawdzenie zaworow w R1 wymaga specjalnego szczelinomierza,musi byc"waski",mozna przeciac standardowy na pol,,,,,,,
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości