Zobacz wÄ…tek - stukajace zawory R-1
NAS Analytics TAG

stukajace zawory R-1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

stukajace zawory R-1

Postprzez toni » 20/2/2007, 18:23

Witam wszystkich!
Jestem szczesliwym posiadaczem r-1 i mam maly problem.Otoz po rozruchu silnika wszystko pracuje bez problemu do mometu kiedy uzyska normalna temp. Wtedy daje sie wyraznie slyszec trajkoczace kilka zaworow.Jezeli ktos moze mi pomoc w tym temacie z gory dziekuje.Pozdrawiam
toni
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/2/2007, 18:06


Re: stukajace zawory R-1

Postprzez lmpk » 20/2/2007, 20:08

toni napisał(a):Jestem szczesliwym posiadaczem r-1 i mam maly problem.

albo albo...
toni napisał(a):Otoz po rozruchu silnika wszystko pracuje bez problemu do mometu kiedy uzyska normalna temp. Wtedy daje sie wyraznie slyszec trajkoczace kilka zaworow.Jezeli ktos moze mi pomoc w tym temacie z gory dziekuje.

Pomóc może tylko regulacja.... nie wywody na forum

toni napisał(a):Pozdrawiam


Ja równiez.
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury


Postprzez toni » 20/2/2007, 21:42

impk. widze ze filozofia jest twoja najmocniejsza strona.szkoda ze tylko!!
toni
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/2/2007, 18:06

Postprzez Leitho » 20/2/2007, 21:53

toni przeciez dostales odpowiedz na zadane pytanie
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez bobek358 » 21/2/2007, 10:03

Nie wiem jak to wygląda w R1 ale jeśli masz blaszki to się nawet w to nie baw bo i tak sobie pewnie nie poradzisz jeśli się na tym nie znasz.

Ale jeśli luzy masz regulowane za pomocą śrubki z nakrętką to znajdź jakie luzy musi mieć na zaworach ssących i wydechowych (znajdziesz to w serwisówce) idziesz do moto, ściągasz kapę osłaniającą zawory no i ustawiasz.

Pamiętaj że rób to tylko i wyłączenie na zimnym silniku. Najlepiej jak stoi całą noc i robisz to na następny dzień.
Suzuki GSX 550 (600f ;)) mod. to street :D
bobek358
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
Lokalizacja: Åšmigiel

Postprzez tomekd » 25/2/2007, 20:31

Z ktorego roku ta R1 i jaki przegieg??

Zawory w R1 o ile moto jezdzi na jakims przyzwoitym oleju w zasadzie nie wymagaja regulacji,zalecany przebieg pomiedzy sprawdzaniem to ponad 40000 km.
Tak na marginesie to plytka jest pod szklanka,trzeba wyciagnac walki rozrzadu o ile regulacja jest konieczna.

Nigdy nie zaszkodzi sprawdzic zaworow ale prawda jest taka ze w przypadku sporej liczby r1 ,czy tez yzf 750/1000 i FJ1100/1200,fjr 1300,wystepuje tykanie z okolicy glowicy pomimo dobrze wyregulowanych zaworow,,,,,,,,,,,,,,Podobno spowodowane to jest rodzajem prowadnic zaworowych jakie Yamaha uzywa w swoich silnikach.

Jezali zawory sa O.K. a moto w dalszym ciagu tyka to "ten typ tak ma ",nic z tym nie zrobisz,,,,,,,,Kupa ludzi tutaj w Stanach wylysiala i osiwiala usilujac wyeliminowac tykanie w swoich yamahah bez rezultatu,,,,,,,, :wink:

P.S
Sprawdzenie zaworow w R1 wymaga specjalnego szczelinomierza,musi byc"waski",mozna przeciac standardowy na pol,,,,,,,
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê
cron