Co czesciej sie psuje CBR600 czy R-6 ?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Co czesciej sie psuje CBR600 czy R-6 ?
Witam
mam pytanie awaryjnosci dwoch modelow CBR600 i R1
ktory z nich psuje sie czesciej no i jakie czesci
Prosze o prywatne doswiadczenia jak i jesli ktos ma linki zwiazane z tym tematem
Z gory dziekuje
Szacunek
Mike D
mam pytanie awaryjnosci dwoch modelow CBR600 i R1
ktory z nich psuje sie czesciej no i jakie czesci
Prosze o prywatne doswiadczenia jak i jesli ktos ma linki zwiazane z tym tematem
Z gory dziekuje
Szacunek
Mike D
- mike82d
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/1/2007, 02:05
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
hm... w tytule postu masz " CBR600 czy R-6 ? " a w treści " CBR600 i R1 " więc o R1 czy o R6 Ci chodzi ???
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Praktycznie każde moto o które się dba i jest serwisowane służy latami.
Co do tematu to się za bardzo nie oriętuje bo nie miałem ani jednego ani drugiego.
Słyszałem tylko że R1 z pierwszego rocznika produkcji czyli 1998 miało dość sporą wade z układem hamulcowym którą w następnych latach poprawili.

Co do tematu to się za bardzo nie oriętuje bo nie miałem ani jednego ani drugiego.
Słyszałem tylko że R1 z pierwszego rocznika produkcji czyli 1998 miało dość sporą wade z układem hamulcowym którą w następnych latach poprawili.
Suzuki GSX 1400-2001
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
-
skora - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 12/10/2005, 00:11
- Lokalizacja: Jarocin
Sorki za blad chodzi mi oczywiscie o R6 a konkretnie slyszalem ze tam jest jakis problem z biegami ze szybko sie psuja ale niee wiem dokladnie i czekam na wasze opinie na ten temat wiec powiedzcie mi co bardziej sie psuje dziekuje wszystkim
- mike82d
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/1/2007, 02:05
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kilka osób na tym forum ma tu R6 to niech się wypowiedzą, ale jak stać Cię na R6 to na serwisowanie również....i tylko nie zadawaj pytania co mnie pali bo zal.pl 

Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Mój znajomy ma R6, chłopak na mieście nie wrzuca wyższego biegu niż "3", a jego spalanie średnio oscyluje w granicach 8-10l/100km.... motor dostaje straszliwe cięgi, a jak narazie (10tys km przejechane tzn on tyle przejechal, 2004<< produkcja) nic kompletnie się z nim mu nie dzieje i sobie go bardzo chwali, wiadomo jak się zdaba to i się jeżdzi... standardzik !!! 

GPZ 500s
-
narwwwany - Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:32
- Lokalizacja: Wrocław
<b>narwwwany </B>
"chłopak na mieście nie wrzuca wyższego biegu niż "3", a jego spalanie średnio oscyluje w granicach 8-10l/100km.... " Ty to powiedziałeś w sensie że to dużo ?
<b>mike82d </B>
W R6 raczej niema większych problemów z usterkami, jak się oczywiście dba o niego i regularnie serwisuje...
A co do CBR'a to są tutaj jej użytkownicy, więc niech się wypowiedzą...
"chłopak na mieście nie wrzuca wyższego biegu niż "3", a jego spalanie średnio oscyluje w granicach 8-10l/100km.... " Ty to powiedziałeś w sensie że to dużo ?
<b>mike82d </B>
W R6 raczej niema większych problemów z usterkami, jak się oczywiście dba o niego i regularnie serwisuje...
A co do CBR'a to są tutaj jej użytkownicy, więc niech się wypowiedzą...
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
<<<<<<<<< Jak na to co mi powiedział to jest to górna granica, trzeba brać poprawkę oczywiście na styl jazdy każdego z nas... niektórzy uważają, że jak nie ma 10000 tzn że motór nie jedzie...R1 napisał(a):<b>narwwwany </B>
"chłopak na mieście nie wrzuca wyższego biegu niż "3", a jego spalanie średnio oscyluje w granicach 8-10l/100km.... " Ty to powiedziałeś w sensie że to dużo ?

GPZ 500s
-
narwwwany - Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:32
- Lokalizacja: Wrocław
mike82d napisał(a):Sorki za blad chodzi mi oczywiscie o R6 a konkretnie slyszalem ze tam jest jakis problem z biegami ze szybko sie psuja ale niee wiem dokladnie i czekam na wasze opinie na ten temat wiec powiedzcie mi co bardziej sie psuje dziekuje wszystkim
Problem miały niektóre pierwsze modele z 99r.
Konkretnie chodzi o smarowanie drugiego biegu.
Z tego, co pamiętam, yamaha naprawiała to w ramach gwarancji, zresztą jeżeli do tej pory ma całą skrzynie znaczy, że jest ok.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
<b>narwwwany</B>
"niektórzy uważają, że jak nie ma 10000 tzn że motór nie jedzie... "
No to Ci nie którzy mają bardzo dziwne podejście do sprawy....
"niektórzy uważają, że jak nie ma 10000 tzn że motór nie jedzie... "
No to Ci nie którzy mają bardzo dziwne podejście do sprawy....
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
mam f4i i powiem tyle bez dotykowy sprzet lac i jechac i co roku wszystkie czesci eksploatacyjne do wymiany jak w kazdym zwracajac uwage na to ze lekko nie ma bo i palowanie i kolo wchodzi w gre no ale za to swoje wychleje przy takim bucie pelen bak to jest okolo 150 km kumpel ma r1 i na pelnym robi nie cale 100 km
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
- Kubus_xx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
- Lokalizacja: gdynia
R6 fajna motoryna , wygodna wbrew pozorom.
Spalanie jak sie jedzie tak 140-160 na trasie to do 6 l no 7 max , na zbiorniku 250 zrobi.
Co do awaryjności , taż słyszałem o 2 biegu , ze jak ktos lata na gumie i przeącza z 1 na 2 bez sprzegła to sie potrafi rozsypac , ale to nie tylko w yamaszce to sie moze przytrafić.
99 rok miały usterke fabryczną w skrzyni , ale zostały naprawione te usterki w ramach gwarancji.
niema motorów bezawaryjnych i nawet "znakomite hondy" tez sie czasem psują.
ogólnie to częściej widze na ircu te nowsze r6 z lat 2004 w góre z rozsypaną skrzynią niz te starsze.
Spalanie jak sie jedzie tak 140-160 na trasie to do 6 l no 7 max , na zbiorniku 250 zrobi.
Co do awaryjności , taż słyszałem o 2 biegu , ze jak ktos lata na gumie i przeącza z 1 na 2 bez sprzegła to sie potrafi rozsypac , ale to nie tylko w yamaszce to sie moze przytrafić.
99 rok miały usterke fabryczną w skrzyni , ale zostały naprawione te usterki w ramach gwarancji.
niema motorów bezawaryjnych i nawet "znakomite hondy" tez sie czasem psują.
ogólnie to częściej widze na ircu te nowsze r6 z lat 2004 w góre z rozsypaną skrzynią niz te starsze.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
Nie napisaleś o jakie roczniki Ci chodzi. Ale i tak i tak bym wybrał 600rr jakiś taki sentyment do Hondy 

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości