[F4 CBR]1999r. jak ustawić dobrze amortyzatory przednie
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[F4 CBR]1999r. jak ustawić dobrze amortyzatory przednie
witam.niedawno kupiłem f4 z 1999r. i po kilku jazdach na zakrętach i na drodze wyboistej dziwnie motor mi się zachowuje.tak jakby amortyzatory przednie były za twarde albo któryś z nich jest twardszy lub miękczejszy.
Czy mogę je wyregulować sam czy trzeba do fachowca jechać???
na górze amorów i na dole są jakieś ustawienia H i S
I też jeżeli jadę na prostej drodze i puszcze kierownice przy 80 km/h to kierownica mi się trzęsie.Czyżby koło trzeba wyważyć??
pozdrawiam
Czy mogę je wyregulować sam czy trzeba do fachowca jechać???
na górze amorów i na dole są jakieś ustawienia H i S
I też jeżeli jadę na prostej drodze i puszcze kierownice przy 80 km/h to kierownica mi się trzęsie.Czyżby koło trzeba wyważyć??
pozdrawiam
- pawko81
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 5/11/2008, 19:06
Jak trzepie kierownicą na boki ale mało to luz na łożysku główki ramy sprawdź.
Jeżeli jest luz to dociągnij. Jeżeli nie pomoże bo da się wyczuć przekoki na łożysku to do wymiany jest.
Ustawienie lag musi być przedewszystkim takie same. a na ile to ustaw wszsystko na średnio na start. I tak tego na razie nie ustawisz pod siebie idealnie bo do tego potrzeba wyczuć motocykl i swoje preferencje.
Trzecia sprawa to ilość i jakość oleju w lagach - żadna nie cieknie? Jeżeli nie to na tę chwilę olej to. Jeżeli cieknie - tu masz problem - uszczelniacze z olejem do wymiany.
Ostatnia sprawa - daj do wyważenia koło przednie.
Jeżeli jest luz to dociągnij. Jeżeli nie pomoże bo da się wyczuć przekoki na łożysku to do wymiany jest.
Ustawienie lag musi być przedewszystkim takie same. a na ile to ustaw wszsystko na średnio na start. I tak tego na razie nie ustawisz pod siebie idealnie bo do tego potrzeba wyczuć motocykl i swoje preferencje.
Trzecia sprawa to ilość i jakość oleju w lagach - żadna nie cieknie? Jeżeli nie to na tę chwilę olej to. Jeżeli cieknie - tu masz problem - uszczelniacze z olejem do wymiany.
Ostatnia sprawa - daj do wyważenia koło przednie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
- piotr__21
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
- Lokalizacja: Trowbridge
to są dokladnie tłumiki drgań od układu zasilania paliwem by nie szły na bak i dalej na plastiki. Większość motocykli ma takie samo coś. Cena oryginalnej cześci nie przekroczy 30zł. uderzaj do dealera lub na motoboy.pl - mam takie same rzeczy do zamówienia u siebie bo przy 5 tyś obrotów potrafi wpadac w rezonans i trzeszczeć. Tymaczasowo poratowałem się gumowymi uszczelkami do okien ale to zanim mi sprowadzą te rzeczy.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość