[Suzuki GSX 600 F] Odgłos silnika
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Suzuki GSX 600 F] Odgłos silnika
koledzy czy w wszystkich gsx jest taki odglos silnika cgodzby cos tam klepalo??
- przemokato
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 22/12/2009, 16:35
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- przemokato
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 22/12/2009, 16:35
Regulacja luzu zaworowego zalecana co 12000km.
Po za tym niektóre modele przy ostrej jeździe lubiły zużywać krzywki wałków rozrządu i dźwigienki popychaczy - powód za słabe smarowanie.
Po za tym niektóre modele przy ostrej jeździe lubiły zużywać krzywki wałków rozrządu i dźwigienki popychaczy - powód za słabe smarowanie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
jakby co mam wałki i dzwigienki na opylenie , niekoniecznie w komplecie moge pojedyńczo
pozdro.
Raczek dobrze mówi , jak sie zużyją to tak klepią dziadosko i potem zawory wyskakuja na spotkanie z tłokiem

pozdro.
Raczek dobrze mówi , jak sie zużyją to tak klepią dziadosko i potem zawory wyskakuja na spotkanie z tłokiem
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
witam
mam podobny przypadek (GSX 600F 94r.) głośno stuka zawsze z okolic głowicy czy zimny czy rozgrzany ale bardziej z lewej strony z tym że zaory dałem na regulacje i niewiele to pomogło dalej słychać stuki. Najgorsze czyli panewkę raczej wykluczam bo nie brakuje mu wcale mocy ale co jeszcze może sie tam tłuc?
mam podobny przypadek (GSX 600F 94r.) głośno stuka zawsze z okolic głowicy czy zimny czy rozgrzany ale bardziej z lewej strony z tym że zaory dałem na regulacje i niewiele to pomogło dalej słychać stuki. Najgorsze czyli panewkę raczej wykluczam bo nie brakuje mu wcale mocy ale co jeszcze może sie tam tłuc?
- szopen21
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/3/2011, 11:01
- Lokalizacja: Tarnów
same wałki rozrządu moga mieć luz na panewkach i gniazda zaworowe moga być już wyklepane. Może także rozrząd (łańcuszek) być już na wykończeniu i bedzie obijał się o obudowe
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Co to znaczy "aż takich luzów" ? Łańcuszek rozrządu musi być napięty prawie jak struna. Napinacz nie jest na wykończeniu?
a po regulacji luzów zaworowych było synchro przepustnic gaźników robione? Może uszczelki przy kolektorach puszczają i stąd wrażenie stuku a to po prostu bardzo głośny i krótki pierd
a po regulacji luzów zaworowych było synchro przepustnic gaźników robione? Może uszczelki przy kolektorach puszczają i stąd wrażenie stuku a to po prostu bardzo głośny i krótki pierd
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
dopiero teraz sie za to zabieram niestety to panewka http://www.youtube.com/watch?v=HDv0NO0koHw
- szopen21
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/3/2011, 11:01
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości