Zobacz wÄ…tek - R1 2002 rok coÅ› dziwnego sie dzieje
NAS Analytics TAG

R1 2002 rok coÅ› dziwnego sie dzieje

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

R1 2002 rok coÅ› dziwnego sie dzieje

Postprzez Paleus » 6/4/2010, 07:50

Witam, mam r1 02 rok i mam dziwny problem z paleniem. Motor jak postoi dłużej niz 3 dni to nie moze odpalic, palę go na pycha i jak juz zapali to po z gaszeniu mogę go palic bez problemu kiedy chce i pali od szczała chyba ze znów postoi min 3 dni bo wtedy znow trzeba na pachy. Dodam ze aku jest ok.
Avatar użytkownika
Paleus
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/12/2008, 18:30
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz


Postprzez Przemo_rene » 6/4/2010, 08:21

aku chyba jednak NIE jest ok.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez Paleus » 6/4/2010, 08:32

ale moto kręci dobrze i długo a mimo to nie pali
Avatar użytkownika
Paleus
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/12/2008, 18:30
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez swirus2007 » 6/4/2010, 08:43

jak masz od kogos pozyczyc to wez i po tych 3/4 dniach spróbuj odpalic od innego aku o tej samej albo wiekszej ilości Ah
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Przemo_rene » 6/4/2010, 10:39

a jest możliwość, że membrana popmy paliwa puszcza ci paliwa przez wtryski do cylindrów na świece i zalewa je przez ten czas 3-4 dni? Jak odkręcisz korek wlewu oleju czuć benzyną ?
Świece keidy zmieniałeś?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez mariusz198918 » 6/4/2010, 15:29

2002 rok to jest jeszcze na gaźniku ja ci proponuje prosty test do zrobienia zostaw motor na te parę dni spróbuj zapalić na starter jak się nie uda to weź auto podnieś maskę i zepnij akumulator samochodowy z motocyklowym oczywiście + do + . - do - i niech ktoś ci naciśnie starter jeśli motocykl odpali to znaczy ze akumulator się kończy lub bak całkowitego ładowania nie sugeruj się tym ze on kreci zrób tak jak ci mowie i napisz czy zapalił


a i zwykle takie kable do spięcia akumulatorów nie będą to muszą być typowo kable do rozruchu lub jakieś inne grube kable na przykład spawalnicze takie jakie są w spawarce na zwykły cienkich kablach nie zapal
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez Raczek_6 » 6/4/2010, 22:05

R1 od 2002 roku miała już wtrysk paliwa.

Może być dużo przyczyn :
- czy słychać pompę paliwa po włączeniu stacyjki i zapłonu
- czy są odznaki jakiejkolwiek chęci uruchomienia

Może być potrzebna wizyta w serwisie i podłączenie pod komputer - wykaże jakie błędy są zapisane w pamięci, a później po tych kilku dniach próba uruchomienia i kolejna diagnostyka komputerowa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez numberuno » 6/4/2010, 23:27

Nie trzeba jej podłączać pod żaden komputer. Wystarczy ściągnąć serwisówkę i trochę poczytać. Wszystkie błędy można odczytać jak i skasować na wyświetlaczu po wciśnięciu odpowiedniej kombinacji obu guzików.
A co do twojego problemu, to na 99% akumulator. Miałem to samo wcześniej. Też kręcił ale nie zapalała. Podczas kręcenia za bardzo spada napięcie, które jest potrzebne żeby ECU działało prawidłowo.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez peterpl » 7/4/2010, 20:40

To samo miałem po zimie. Kręciła ale nie paliła. Z pomocą prostownika 5A za pierwszym strzałem poszła.
peterpl
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 23/6/2009, 21:02
Lokalizacja: Leszno

Postprzez JarasVFR » 8/4/2010, 05:35

oczywiscie jesli masz na wtrysku stawiam na pompe paliwa poniewaz po paru dniach zejdzie cisnienie z wezy a jak bierzesz na pych silnik robi podcisnienie i sam zaciaga.i znowu ma paliwo w wezach moze ktorys z wezy jest nie szczelny.przy podnoszeniu baku uwazaj na koncowki przy pompie tam gdzie wchodza wezyki lubia pekac.pzdr
Ostatnio edytowano 8/4/2010, 05:37 przez JarasVFR, łącznie edytowano 1 raz
JarasVFR
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 22/4/2008, 10:35



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê