Zobacz wątek - Dławienie się silnika Kawasaki gpz 900
NAS Analytics TAG

Dławienie się silnika Kawasaki gpz 900

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dławienie się silnika Kawasaki gpz 900

Postprzez michcio064 » 5/4/2010, 15:04

Witam. Mam Kawasaki GPZ 900,jak go kupiłem smigal zajefajnie,ale po miesiacu urwałem wal.Kupiłem drugi silnik,zdekompletowany ale z dwuch zlożyłem jeden,od tej chwili kal odkręce manetke gazu to do 3,5 tys. jest ok,i nagle dusi się ,i niemoże wejść na wyzsze obroty,a jak dam ssanie,i wkręci się i puszcze to wkręci sie już na wyższe obroty,ale przy tych 4 tys. nadal się dusi,moduł,impulsatory,gażniki czyszczone i wymienione.teraz zapytanie,czy to może być elektryka??bo ten sam problem mam w Hondzie CBX550.ktora stała rojk nieodpalana,bo kartery były rozwalone,teraz wszystko nowe panewki uszczelniacze rozrząd.a rozrząd dobrze ustawiony jak w jednym tak i drugim.Lipnie ,bo nawet w serwisach niewiedzą co to jest.Prosze o komentarze i rady jesłi ktoś mial ten sam przypad
Avatar użytkownika
michcio064
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:01


Postprzez nismo » 5/4/2010, 20:57

Jak ja tak miałem, to okazało się że to lekko zagięty wężyk od odpowietrzania baku :F Ale to już zapewne sprawdzałeś...
nismo
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27/4/2009, 21:08
Lokalizacja: Inowrocław


Postprzez michcio064 » 7/4/2010, 16:05

nismo napisał(a):Jak ja tak miałem, to okazało się że to lekko zagięty wężyk od odpowietrzania baku


Tak, tak, wiem o tym.
Avatar użytkownika
michcio064
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:01



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê