Zobacz wątek - filtry stożkowe honda F4 1999r???warto??
NAS Analytics TAG

filtry stożkowe honda F4 1999r???warto??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

filtry stożkowe honda F4 1999r???warto??

Postprzez pawko81 » 4/4/2010, 20:21

jak w temacie.
czy warto zamontować taki filtry w hondzie F4 1999r????
jak to ogólnie ma się do pracy silnika??
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=949620218
ten filt z aucji dałem do pokazania :D jaki mniej wiecej
pawko81
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 5/11/2008, 19:06


Postprzez Raczek_6 » 4/4/2010, 22:24

Warto jak masz mocno zmodyfikowany silnik, gaźniki i wydech oraz masz odpowiednio zrobiony dolot powietrza i blokadę gorącego powietrza na filtry (cały czas powinno docierać do nich zimne powietrze).

Oprócz tego potrzeba sporo wiedzy i doświadczenia na montaż i zestrojenie tych filtrów z silnikiem (często zamiast poprawy jest pogorszenie parametrów).

Dużo lepiej zamontować wkład filtra K&N lub BMC.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez MECHA-MOT » 5/4/2010, 14:08

Czemu powinno cały czas dolatywać zimne powietrze ?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez maciek.046 » 5/4/2010, 16:35

zimne powietrze jest gestsze od cieplego co sie przeklada na lepsze napelnianie komory i uzyskanie wiekszej mocy niz w przypadku cieplego powietrza...


zeby uzyskac jakis zadowalajacy przyrost mocy jest niezbedna hamownia lub metoda prob i bledow... wazne jest dobranie wielkosci stozka, dlugosci i ksztaltu dolotu... filtr do ktorego dales link nie zalozylbym nawet do motorynki, tak jak mowi raczek wkladki k&n lub bmc, k&n pasuja idealnie w miejsce oryginalnych filtrow... z bmc nie mialem przyjemnosci...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez michael » 5/4/2010, 16:42

Takie stożki jak pokazałeś to wieś tuning i umrzesz zanim wyregulujesz gaźnik z czymś takim. Jeśli chcesz przez to osiągnąć przyrost mocy to muszą być markowe, ale dużo prościej jest wymienić na sportowy filtr pasujący w miejsce seryjnego.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pawko81 » 5/4/2010, 17:34

oi.dzięki panowie za szczegółowe odpowiedzi
pozostane trochÄ™ na normalnym filtrze
pozdrawiam
pawko81
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 5/11/2008, 19:06



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości




na górê