pulsowanie przodu bandit 600
Posty: 9
• Strona 1 z 1
pulsowanie przodu bandit 600
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Gdy hamuje moim banditem z około 100km/h to hamuje pulsacyjnie skacząc. zauważyłem że tarcze z przodu mają luz na nitach dość spory i wyczuwalny jak i słyszalny stuk gdy się poruszy nimi. Myślę że są do wymiany. Proszę o opnie, czy mieliście podobne przypadki i z góry dzięki.
- mdbmazur
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 8/6/2009, 18:24
- Lokalizacja: poreba
co chcesz dokręcać?? Nity? Jak tarcze mają luz i to spory na nitach (nie powinny mieć wyczówalnego żadnego) to są do wymiany i tyle. Jazda z takimi tarczami to czekanie na samobójstwo.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
To latanie tarcz to niestety norma w motocyklach z pływającymi tarczami.
Jeśli pulsuje klamka hamulca to któraś tarcza jest krzywa (norma bicia w motocyklach to 0,05mm)
Polecam wtedy wymienić obie tarcze na nowe (nie koniecznie oryginalne, ale też nie chińskie podróby).
Jeśli pulsuje klamka hamulca to któraś tarcza jest krzywa (norma bicia w motocyklach to 0,05mm)
Polecam wtedy wymienić obie tarcze na nowe (nie koniecznie oryginalne, ale też nie chińskie podróby).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Mam dokładnie ten sam problem[GSXR 750 k3] :/ przy hamowaniu przód skacze na amortyzatorze.Gdy stoję w miejscu wcisnę hamulec i naciskam na przód to słychać drobne stukanie.Tarcza ma luz na nitach i jak dla mnie jest spory mimo tego że to tarcze pływające to wydaje mi się że wręcz zbyt duży.Co myślicie przynitowywaniu?Na alledrogo jest koleś który przynitowywuje i daje 6m-cy gwarancji jak myślicie?LINK- http://moto.allegro.pl/item993022004_ta ... r_yzf.html
Ostatnio edytowano 17/4/2010, 09:16 przez Janosik GSXR, łącznie edytowano 1 raz
- Janosik GSXR
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/1/2010, 17:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
prosze zmienić nazwe, bo inaczej usune temat --> viewtopic.php?t=4985
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Nitowanie pływającej tarczy to jest wybitne druciarstwo. Jeśli nie jesteś w stanie ocenić czy na pewno luz jest za duży, to podjedź do mechanika czy aso, żeby zerknęli. Jak werdykt będzie taki, że luz za duży to tarcze na śmietnik, a nie nitować.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości