Zobacz wątek - pulsowanie przodu bandit 600
NAS Analytics TAG

pulsowanie przodu bandit 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

pulsowanie przodu bandit 600

Postprzez mdbmazur » 3/4/2010, 19:48

Witam serdecznie i proszę o pomoc. Gdy hamuje moim banditem z około 100km/h to hamuje pulsacyjnie skacząc. zauważyłem że tarcze z przodu mają luz na nitach dość spory i wyczuwalny jak i słyszalny stuk gdy się poruszy nimi. Myślę że są do wymiany. Proszę o opnie, czy mieliście podobne przypadki i z góry dzięki.
mdbmazur
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/6/2009, 18:24
Lokalizacja: poreba


Postprzez MECHA-MOT » 3/4/2010, 20:17

Moze na poczatku wystarczy dokręcić co? :|

Dokręcaj w takim układzie jak gwiazde sie rysuje
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika


Postprzez Przemo_rene » 3/4/2010, 20:47

co chcesz dokręcać?? Nity? Jak tarcze mają luz i to spory na nitach (nie powinny mieć wyczówalnego żadnego) to są do wymiany i tyle. Jazda z takimi tarczami to czekanie na samobójstwo.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez hugo2003 » 4/4/2010, 20:20

jakpredzej masz krzywe tarcze np przegrzane i wie "powyginały" a czyjesz rownie pulsowanie w klamce????
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Raczek_6 » 4/4/2010, 22:21

To latanie tarcz to niestety norma w motocyklach z pływającymi tarczami.

Jeśli pulsuje klamka hamulca to któraś tarcza jest krzywa (norma bicia w motocyklach to 0,05mm)

Polecam wtedy wymienić obie tarcze na nowe (nie koniecznie oryginalne, ale też nie chińskie podróby).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Janosik GSXR » 17/4/2010, 08:35

Mam dokładnie ten sam problem[GSXR 750 k3] :/ przy hamowaniu przód skacze na amortyzatorze.Gdy stoję w miejscu wcisnę hamulec i naciskam na przód to słychać drobne stukanie.Tarcza ma luz na nitach i jak dla mnie jest spory mimo tego że to tarcze pływające to wydaje mi się że wręcz zbyt duży.Co myślicie przynitowywaniu?Na alledrogo jest koleś który przynitowywuje i daje 6m-cy gwarancji jak myślicie?LINK- http://moto.allegro.pl/item993022004_ta ... r_yzf.html
Ostatnio edytowano 17/4/2010, 09:16 przez Janosik GSXR, łącznie edytowano 1 raz
Janosik GSXR
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/1/2010, 17:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez mar111cin » 17/4/2010, 08:53

prosze zmienić nazwe, bo inaczej usune temat --> viewtopic.php?t=4985
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez michael » 17/4/2010, 14:27

Nitowanie pływającej tarczy to jest wybitne druciarstwo. Jeśli nie jesteś w stanie ocenić czy na pewno luz jest za duży, to podjedź do mechanika czy aso, żeby zerknęli. Jak werdykt będzie taki, że luz za duży to tarcze na śmietnik, a nie nitować.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości




na g�r�