CBR F2 serwis - pytanie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
CBR F2 serwis - pytanie
Witam,
jestem wlascicielem moto jak w temacie. Sezon juz sie zaczal a ja niestety zaczne go za tydzien. Oczywiscie zanim wejde na motocykl zrobie wszystkie podstawowe czynnosci: sprawdzenie plynow, lancucha, cisnienia w oponach (chyba wszystko
) . Wiem, ze wykonuje sie regulacje gaznikow i zaworow.
Moje pytanie wlasnie tego dotyczy. Ile mnie to bedzie kosztowalo? Tam skad pochodze nie ma porzadnego serwisu motocykli chyba ze 60km dalej i troche bede musial czekac. Czy cos sie stanie z motocyklem jezeli tydzien pojezdze na nim bez tych regulacji a po przyjezdzie do Poznania oddam go w dobre rece?
Dzieki za odpowiedz.
jestem wlascicielem moto jak w temacie. Sezon juz sie zaczal a ja niestety zaczne go za tydzien. Oczywiscie zanim wejde na motocykl zrobie wszystkie podstawowe czynnosci: sprawdzenie plynow, lancucha, cisnienia w oponach (chyba wszystko

Moje pytanie wlasnie tego dotyczy. Ile mnie to bedzie kosztowalo? Tam skad pochodze nie ma porzadnego serwisu motocykli chyba ze 60km dalej i troche bede musial czekac. Czy cos sie stanie z motocyklem jezeli tydzien pojezdze na nim bez tych regulacji a po przyjezdzie do Poznania oddam go w dobre rece?
Dzieki za odpowiedz.

- asswhole
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 6/6/2009, 11:19
generalnie to są podstawowe czynności, jak kupujesz moto bez historii serwisowej to dla własnego dobra i dobra silnika lepiej zrobić kompletny serwis tj:
1. olej z filtrem
2. filtr powietrza zaleznie od stanu,
3. klocki zaleznie od stanu,
4. wszystkie płyny
5. synchronizację i czyszczenie gaźników
6. regulację luzów zaworowych
generalnie jak to zrobisz to masz już pewność że przez np.24kkm masz spokój z zaworami.
gaźniki opłaca się czyścić i synchronizować bo moto traci na mocy i zaczyna o wiele gorzej jeździć bo nie dostaje takiej dawki paliwa jak powinno...
1. olej z filtrem
2. filtr powietrza zaleznie od stanu,
3. klocki zaleznie od stanu,
4. wszystkie płyny
5. synchronizację i czyszczenie gaźników
6. regulację luzów zaworowych
generalnie jak to zrobisz to masz już pewność że przez np.24kkm masz spokój z zaworami.
gaźniki opłaca się czyścić i synchronizować bo moto traci na mocy i zaczyna o wiele gorzej jeździć bo nie dostaje takiej dawki paliwa jak powinno...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość