Problem z dymieniem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z dymieniem
Witam jestem
"szczęśliwym"
posiadaczem gilery apache. Wszystko było by pięknie gdyby nie to, że mam problem z kopceniem. Smrodzi gożej niż stary ikarus. Ręce mi opadają wymieniłem simmeringi, odpiąłem dozownik oleju, wymieniłem filtr powietrza a ten dalej swoje.
Proszę o poradę z czego może to wynikać źle wyregulowany gaźnik? Dym jest niebieski jakby było zbyt dużo oleju a mieszm z paliwem 1:50 więc powinno być OK.
Pozdrawiam.


Proszę o poradę z czego może to wynikać źle wyregulowany gaźnik? Dym jest niebieski jakby było zbyt dużo oleju a mieszm z paliwem 1:50 więc powinno być OK.
Pozdrawiam.
- apache
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/2/2007, 15:13
A może Ci sie zalewa albo jest już cyliner wychlastany ??
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Simeringi? A po chu*? Jakby Ci ciekło z silnika, albo zapłon zalewało to można by pomyśleć
W twoim wypadku to bym się bradziej nad tłokiem i pierścieniami zastanowił 


"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Wymieniłem simmeringi z tą myślą że ciągnie sobie olej ze skrzyni biegów. A w jaki sposób cylinder lub pierścionki mogą wpływać na dymienie? Czyli co remont
Aha najwięcej dymi przy około 7 tyś obr. i wtedy go dławi. Powyżej i poniżej tych obrotów chodzi jako tako. 


- apache
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/2/2007, 15:13
No to może gaźnikdo regulacji. Możliwe, że trzeba ilość paliwa zmniejszyć, a jak idzie więcej paliwa to i więcej oleju, a co za tym idzie więcej dymu
Najlepiej weś nanometr i sprawdź jaką masz kompresję, jak będzie dobra to nawet niema sensu zaglądać do cylindra, bo i tłok i pierścionki będą wporządku
Pozdro


"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości