Zobacz wątek - zx6r nie pali potrzebna pomoc ^^
NAS Analytics TAG

zx6r nie pali potrzebna pomoc ^^

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

zx6r nie pali potrzebna pomoc ^^

Postprzez Rastein » 10/3/2010, 16:50

otóż po zimie nie zapala, strzela z wydechu zdjąłem bak osuszyłem bo się zalał wtyki od świec odkręcone (nie moge fajek zdjąć- nie chce szarpać) jak zdjąłem air boxa to przy próbie odpalenia czasem dym z gaźników idzie i czasem cyknie silnik pewnie jak będzie cieplej to zagada ale powinien nawet w mrozie gadać a zamilkł
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55


Postprzez melvin » 10/3/2010, 17:23

zalane świeczki, postaw na 2-3 dni w cieple i nie ruszaj, powinno mu przejść. jak nie to trzeba wykręcać i czyścić świece. fajki muszą zejść, nie ma bata.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Rastein » 10/3/2010, 17:42

ale jak wyciągnąć je tak po porostu bo dość trzymają :P

a i przy okazji opłaca się zestawy z allegro kupować olej + swiece + filtr za 260 zł
Ostatnio edytowano 10/3/2010, 17:46 przez Rastein, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez melvin » 10/3/2010, 17:46

u mnie w bladym trzeba po prostu pociągnąć dość mocno, nie wiem jak zx6r ale pewnie też powinny się tak zdjąć, raczej nie ma tam specjalnego systemu trzymaczofajki...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez rafał1988 » 10/3/2010, 21:59

mam zx6r z97r to bedzię pewnie tak samo musisz zdecydowanie szarpnąć i powinno wyjść
rafał1988
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31/10/2009, 15:35

Postprzez fake` » 10/3/2010, 22:23

tylko sie cieszyc ze mocno fajki siedza- tzn ze malo razy zdejmowane i ze w dobrym stanie bo nie bedą spadać ;) wyjac swiece, wyczyscic ewentualnie wypalic, wysuszyc przewody bo mogą miec przebicie i powienien od strzała!
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
fake`
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
Lokalizacja: Białystok

Postprzez macs » 10/3/2010, 23:04

Najwazniejsze jest po dluzszym postoju ako!!
Porzadnie naladuj,to,ze kreci nie oznacza ze jest prawidlowe napiecie akumulatora...
Jak juz probowales odpalac to wygrzej swiece przed nastepnym kreceniem
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez wikples » 10/3/2010, 23:13

Rastein napisał(a):a i przy okazji opłaca się zestawy z allegro kupować olej + swiece + filtr za 260 zł

zależy jaki filtr jakie świece i jaki olej. Świece polecam Denso albo NGK, oleje to wiadomo jakiś Motul, Castrol, Bel Rey albo coś w tym. Więc obczaj czy to nie są no name i jak stoją te części nie w zestawie.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Rastein » 11/3/2010, 15:34

to moje pierwsze moto r4 więc trochę zielony jestem a jak nie pali a silnik chodził dobrze to się zmartwiłem :D
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Rastein » 13/3/2010, 10:34

a coś więcej o tym wygrzewaniu?? wiem że nad palnikiem lub gaz-kuchnią ale coś bardziej konkretnego ?? i na ile to wystarczy bo pewnie żywotność świec też obniża..... ładowałem aku dłużej i.... powoli pyka za każdym razem pyknie ale zaskoczyć nie chce 8)
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez michael » 13/3/2010, 11:21

Wygrzewasz koniec świecy nad gazem parę minut i tyle, żadnej filozofii w tym niema. Starczy póki znowu się nie zaleją, raczej nie skraca to jakoś żywotności świec. Już prędzej fakt zalania ich to robi. Jak to zrobisz to zalej gaźniki przez parę minut i odpalaj, powinno w końcu zaskoczyć. A jak dalej będzie smęcić to możesz z kolegami na pych próbować (wtedy nie zjadasz rozrusznikiem prądu z aku i może szybciej zaskoczyć).
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Rastein » 13/3/2010, 13:21

na pych :D tylko jak 2 wrzucić bo za cholere nie mogę :roll:
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Pushek » 14/3/2010, 18:13

U mnie wystarczy pchać po woli motor do przodu i z wciśniętym sprzęgłem wrzucić normalnie bieg.
Pushek
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/9/2009, 20:29
Lokalizacja: Łódź

Postprzez fake` » 14/3/2010, 18:28

ja pomagałem dla znajomego z 3biegu na pych odpalac, i poszlo. trzeba tylko szybko sprzegło wciskac jak załapie bo predkosc za mała do biegu. 2jką tez mozna oczywiscie, jesli sie ma ekipe i uda sie przełamac. Uwazaj nie odkrec zbyt mocno manety jesli bedziesz to robił na 2 :) bo jak szczescie sprzyja i odrazu 4gary załapią tu uuu.. :D
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
fake`
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Raczek_6 » 14/3/2010, 22:57

W Kawasaki raczej jest problem z wrzuceniem 2-ki na zgaszonym silniku.

Po za tym po to jest rozrusznik aby z niego korzystać.

Czasami wypalanie nie pomaga, montaż nowych świec i wygrzanie na pracującym silniku (trzeba rozgrzać do temperatury samooczyszczenia).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Rastein » 16/3/2010, 17:18

Raczek_6 napisał(a):W Kawasaki raczej jest problem z wrzuceniem 2-ki na zgaszonym silniku.

Po za tym po to jest rozrusznik aby z niego korzystać.

Czasami wypalanie nie pomaga, montaż nowych świec i wygrzanie na pracującym silniku (trzeba rozgrzać do temperatury samooczyszczenia).


^^ a jaśniej samooczyszczenie to 100 c do załączenia wiatraka ?


bo jak będzie cieplej to odpali.... jesienią farelke pod moto i zapalił ^^
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Rastein » 22/3/2010, 19:51

odpalił od strzała wystarczyło świece przeczyścić i dokręcić bo słabo przykręcone były ^^ dzięki za pomoc
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Rastein » 25/3/2010, 06:40

dupa znowu zamilkł rano go odpaliłem chodzi normalnie maiłem ustawione 1200 obrotów nagle obbroty spadły poniżej 1000 nieznacznie trochę mocy stracił, chyba na gara przestał palić latem zdarzało się mu to i przechodziło ale teraz nie chce znowu zapalić tylko strzela z wydechu znaczy że iskra jest...... pomocy ?

ps. wybaczcie za 3 posty pod sobą wiem że źle czynię
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez fake` » 25/3/2010, 08:11

chyba musisz zmienic swiece. Kumpel robil jak Ty ze wyjal, poczyscil i zadowolony. 2dni i znowu to samo. Ja mu zmienilem swiece na nowe i lata jak szalony :)
Tu mozesz sprawdzic jakie swiece sa Ci potrzebne
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... ONDA&h=&m=
Kup irydowe i bedzie zapewne latal jak nowy :) chyba nie chcesz zeby na jakims wylocie poza obręb domu stanął i nie chcial zagadac ;>
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
fake`
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Rastein » 25/3/2010, 15:47

ja na razie nie jeżdżący jestem bo nie mam prawka się uczę tylko ale już po wakacjach będę goscił na zlotach ^^ teraz cos tam pyknie na obrotomierzu i nie podejmnie pracy....
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr