Brak ładowania R6
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Brak ładowania R6
Witam Panowie w mojej R6 2001r nie ma ladowania, dzisiaj po przejechaniu 10 km calkowicie rozladowal mi sie akumulator, sprawdzilem na aku kolegi i dzieje sie to samo, pytanko jaka moze byc przyczyna regulator napiecia, alternator, i jak to sprawdzic ??? Pozdrawiam
- KKonrad9
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 28/11/2008, 15:02
- Lokalizacja: Sandomierz
na początku sprawdź tak jak napisał kolega miernikiem powinieneś mieć w granicach 14,4V jesli jeszcze coś żyje z Twojej instalacji. przytopienie kostki może wskazywać na uszkodzenie regulatora takze pokolei 

suzuki gsx 550 es & kawasaki zxr 750 & wsk 125 1959r & mz trophy 250 & gazela 175 

- Quiver
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/3/2010, 14:12
- Lokalizacja: Chelmek
Proponuję zaopatrzyć się w jakiś średniej klasy miernik, nie wydasz na to fortuny, a naprawdę wiele rzeczy nim sprawdzisz. Mierniki M890G to niższa klasa ale pozwalają już na bardzo wiele, a i opinie na elektrodzie mają pozytywne. Co do ładowania to może to być nawet jakaś błachostka, gdzieś może być zwarcie, zaśniedziałe styki. Najpierw tak jak Ci koledzy radzą sprawdź napięcie na zaciskach akumulatora podczas gdy silnik pracuje. Najlepiej właśnie jak będzie w okolicach 14,4V. Wraz ze wzrostem obrotów ładowanie powinno nieznacznie się zwiększyć, ale bez przesady.
A co do tej kostki, to to stopienie jest "fabryczne" czy świadczy o nadtopieniu z powodu gorąca ? Jeśli to drugie to masz przyczynę.
A co do tej kostki, to to stopienie jest "fabryczne" czy świadczy o nadtopieniu z powodu gorąca ? Jeśli to drugie to masz przyczynę.
-
smal88 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
- Lokalizacja: niedaleko Puław
Na 90% regulator, przechodziłem przez to. Jeśli kostka jest wtopiona w regulator, to ten napewno jest spalony. Jeśli jezdziłes ze spalonym regulatorem, to luknij jeszcze czy masz cały alternator i czy pompa paliwa działa.
Co do kostki wtopionej "fabrycznie" to tam niestety kostka nie jest fabrycznie wtopiona
Co do kostki wtopionej "fabrycznie" to tam niestety kostka nie jest fabrycznie wtopiona

-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Może to być jeszcze bezpiecznik alternatora. U mnie np. nie jest on w skrzynce z bezpiecznikami tylko pod bakiem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Panowie sprawa wyglada tak, najprawdopodobniej to wina zasniedzialej kostki, ktora jakims dziwnym trafem w polowie sie zjarala. Po przeczyszczeniu stykow w kostce wszystko CHYBA jest OK. Tzn motor odpali,l ladowanie na aku w granicach 13,5 przy wlaczonych swiatlach. Nie mam mozliwosci sprawdzenia bez swiatel poniewaz wlaczaja sie automatycznie. Teraz pytanko jakim cudem zjarala sie kostka i czy mozna takie cos dokupic, a i czy regulator napiecia ma byc goracy ???
- KKonrad9
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 28/11/2008, 15:02
- Lokalizacja: Sandomierz
Wypnij regulator i zobacz czy masz te srebrne blaszki dalej srebrne, czy jakas jest czarna. Jesli sa srebrne to regulator nie jest zjarany.
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości