Zobacz wątek - Nietypowy problem
NAS Analytics TAG

Nietypowy problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nietypowy problem

Postprzez kazimierz99 » 24/2/2010, 18:45

Witam.

Mam dość nietypowy problem... Mianowicie dziś w moim suzuki RF 600 z 94 roku chciałem skontrolować luz na zaworach. Postąpiłem zgodnie z serwis manualem i zdjąłem bak, komorę filtra powietrza, gaźniki (tylko odłączyłem od silnika oby je podnieść i móc wyjąć pokrywę silnika) no i tą pokrywę. Nie ruszałem wału ani nic innego gdyż okazało się że muszę załatwić inne sprawy więc złożyłem wszystko, moim zdaniem tak jak było a motor nie odpala:(

Elektryka jest ok. moto kręci ale nie odpala.

Czy ktoś ma może pomysł co jest nie tak?

Z góry dzięki za pomoc.
kazimierz99
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/4/2009, 10:53


Postprzez macs » 24/2/2010, 19:06

heheh,to sie zalatwil
Teraz kombinuj!!
A predzej kiedy odpalales moto??
Sprawdz iskre i jeszcze raz dokladnie sprawdz czy masz wszystko podlaczone
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez kazimierz99 » 24/2/2010, 19:24

moto przepalałem co 2 - 3 tygodnie...

sprawdzałem i moim zdaniem jest ok, dlatego pytam na forum...
kazimierz99
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/4/2009, 10:53

Postprzez marynarz1 » 24/2/2010, 19:33

Sprwdz moze pomyliłeś kable od świec i jest iskra nie w tym momencie co trzeba.
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez kazimierz99 » 7/3/2010, 23:40

moto już działa:) wszystkim próbującym pomóc wielkie dzięki...
kazimierz99
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/4/2009, 10:53

Postprzez Grzesiek-88 » 8/3/2010, 08:46

A co bylo przyczyna tak z ciekawosci??
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez melvin » 8/3/2010, 11:16

ja obstawiam załamany przewód paliwowy, albo coś z podciśnieniami, (pomieszane wężyki albo coś)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez kazimierz99 » 8/3/2010, 14:28

nie mam pewności o co chodziło:) rozebrałem wszystko jeszcze raz i złożyłem ponownie. jedyna różnica to że tym razem nakręciłem pokrętło od regulacji wysokości obrotów... działa ono w RFie w taki sposób że jak je zdjąłem to naprężenie się rozładowało. ostatnio to przeoczyłem i myślę że to chodziło o tą błahostkę...
kazimierz99
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/4/2009, 10:53



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr