Jaki olej do amorow w zx9r 2001 i jakies porady???
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Jaki olej do amorow w zx9r 2001 i jakies porady???
Witam!!
Tak jak w tamcie zamierzam zmienic olej przednim zwieszeniu bo slychac sprezyny .... I tu kilka pytań:
1. Jaki lej i ile go wlac do jednej goleni???? (jezde bardziej turystycznie)
2. Jak rozkrecic lage????
3. Na co zwracac uwage przy rokrecaniu a poten skrecaniu amorow??
4. Czy po rozkreceniu lag trzeba wymienic tez uszczelniacze czy stare jeszcze posluza?? (nie przepuszczaja)
5. Jakie macie wazne wskazowki co do tych zamierzonych czynnosci ..???
Tak jak w tamcie zamierzam zmienic olej przednim zwieszeniu bo slychac sprezyny .... I tu kilka pytań:
1. Jaki lej i ile go wlac do jednej goleni???? (jezde bardziej turystycznie)
2. Jak rozkrecic lage????
3. Na co zwracac uwage przy rokrecaniu a poten skrecaniu amorow??
4. Czy po rozkreceniu lag trzeba wymienic tez uszczelniacze czy stare jeszcze posluza?? (nie przepuszczaja)
5. Jakie macie wazne wskazowki co do tych zamierzonych czynnosci ..???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
1.polecam Castrol 10W lałem do swojego i dobrze spełnia swoje zadanie,ale niech sie tez inni wypowiedzą,a ile to poszukaj w serwisówce.
2.Wymontuj lagi z półek,potem zdejmij uszczelniacze przeciwpyłowe,następnie zdejmij zabezpieczenie któe jest pod nim i wyjmij uszczelniacz,uważaj na zewnętrzną powierzchnie rury żeby jej nie uszkodzic.od spodniej strony lagi bedziesz mial śrubę ktora musisz wykrecic. najpierw wykręć te śruby ktore od gory trzymaja sprężyny a potem tą śrubę od spodniej strony,zlej dokladnie zuzyty olej,srkęć lage do kupy,założ nowe uszczelniacze,zabezpieczenie a na koncu te przeciwpylowe. zalej olej i zakreć górne śruby.
3.zwroc uwagę na to zeby nie uszkodzic rur w okolicach uszczelniacze(nie narób globokich rys) bo mogą Ci potem przeciekac.
4.Jesli uszczelniacze masz juz dlugo to lepiej zalozyc nowe bo to nieduzy wydatek.
2.Wymontuj lagi z półek,potem zdejmij uszczelniacze przeciwpyłowe,następnie zdejmij zabezpieczenie któe jest pod nim i wyjmij uszczelniacz,uważaj na zewnętrzną powierzchnie rury żeby jej nie uszkodzic.od spodniej strony lagi bedziesz mial śrubę ktora musisz wykrecic. najpierw wykręć te śruby ktore od gory trzymaja sprężyny a potem tą śrubę od spodniej strony,zlej dokladnie zuzyty olej,srkęć lage do kupy,założ nowe uszczelniacze,zabezpieczenie a na koncu te przeciwpylowe. zalej olej i zakreć górne śruby.
3.zwroc uwagę na to zeby nie uszkodzic rur w okolicach uszczelniacze(nie narób globokich rys) bo mogą Ci potem przeciekac.
4.Jesli uszczelniacze masz juz dlugo to lepiej zalozyc nowe bo to nieduzy wydatek.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Tu masz krok po kroku:
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
zalecany motul 10w medium specjalny do lag ilosc oleju musisz sprawdzić dokładnie w srewisówce bo jak wlejesz za dużo to nie będzie sie uginał najpierw załatwi sowie wszystkie niezbędne wiadomości do tego procesu i do roboty to nie jest trudno i jak juz rozbierasz to uszczelniacze oczywiście wymień na nowe żeby nie rozbierać za 2 miesisce znowu
- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości