Zobacz wÄ…tek - FalujÄ…ce obroty zx6r 2005r
NAS Analytics TAG

FalujÄ…ce obroty zx6r 2005r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

FalujÄ…ce obroty zx6r 2005r

Postprzez kamilzx636 » 17/2/2010, 22:38

A więc ostatnio po wymianie tłumika ze standardowego na yoshimurę rs-5 silnik zaczął dziwnie pracować. Gdy go odpalam i jest na ssaniu to chodzi równo. Gdy już ssanie się wyłączy obroty zaczynają falować od 800-1300. Tak się dzieje do pełnego rozgrzania motocykla i dopiero po solidnej przegazówce silnik zaczyna równiej pracować (choć wydaje mi się że to jeszcze nie jest to) przebieg to 16000 km . A teraz pytanie czy muszę jechać na komputer i dawać jakieś inne mapy paliwowe bo mam zamiar jeszcze włożyć filtr KN. Z góry dzięki za dobre rady
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa


Postprzez Majkel22 » 18/2/2010, 00:22

Wydech musisz zestroić wtedy bedzie dobrze.
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
Avatar użytkownika
Majkel22
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
Lokalizacja: LBN


Postprzez kamilzx636 » 18/2/2010, 11:27

Mam rozumieć że o musi byc zrobione poprzez serwis? Jaki przybliżony koszt tego?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Przemo_rene » 18/2/2010, 13:12

A ten nowy tłumik to cały układ bez katalizatora, czy może tylko sama końcówka? Nie wiem czy uda się do oryginalnego kompa wgrać inną mapę paliwa. Jak dołozysz K&N'a teraz bez strojenia to jeszcze bardziej dostanie wariacji. W serwisie jeżeli stwierdzą, że wszystko masz sprawne a to kwestia tylko tego układu to pewnie zaproponują byś kupił Powercommandera i przy nim wystroją (ściągając mapę do tego wydechu i wgrywając ją do twojego moto)
Cena nowego powercommandera to około 1600zł. Uzywki żadko znaleść można. Lepiej ściągnąć zza granicy. A taką mapę później możesz sobie sam wgrac podłączając go pod kompa w chacie po USB
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez kamilzx636 » 18/2/2010, 20:08

no tak tylko końcowy. Ale motocykl po rozgrzaniu do 90 st to chodzi rowno. Dzis go rozgrzalem okolo pol godz i po dobrym rozgrzaniu działa równo.
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez macs » 18/2/2010, 21:15

Jesli na ori wydechu pracowal rowno na zimnym jak i rozgrzanym silniku ,a po zmianie puchy zaczac falowac to przyczyna chyba wiadoma,nie??
Zaloz filtr K&N,jak masz kase kup powercommandera i wtedy wszystko ladnie zestroić.
Poczujesz wiecej KM
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Seba_ER5 » 18/2/2010, 21:21

A dedykowana puche wsadziles? Bo pewnie nie.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kamilzx636 » 19/5/2010, 20:19

Ponawiam swój temat sprzed kilku miesięcy. Obroty dalej falują w zakresie ok 900-1100 obr/min ale jakoś przestało mi to przeszkadzać bo i tak zawsze moto rozgrzewam na postoju zanim na niego wsiądę.
Seba_ER5 napisał(a):A dedykowana puche wsadziles? Bo pewnie nie.

Nie znam się na tym czy był dedykowany czy nie ale kupiłem nowy oryginalny i nic nie musiałem przerabiać więc raczej dedykowany.

A teraz pytanie!!
Czy mogę dalej tak jeździć z tymi obrotami? Przypominam ze tylko falują one na nierozgrzanym silniku. Czy nic się z silnikiem nie stanie? Ostatnio jakiś mechanik jak posłuchał moto to powidział że wakuometr może załatwić sprawę. czy to prawda? Czy wystarczy tylko regulacja przepustnic?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Raczek_6 » 19/5/2010, 22:51

Często wystarcza synchronizacja przepustnic.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Seba_ER5 » 20/5/2010, 08:11

Raczek ma racje, choc u mnie nic nie wariowało po zmianie puchy. Ewentualnie jeszcze PCIII.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Raczek_6 » 20/5/2010, 22:49

Jak miałeś prawidłowo zsynchronizowane przed to po zmianie puchy nie ma dużej różnicy, jak jest lekko rozjechane to po zmianie tłumika na przelotowy będzie to słychać.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê