FalujÄ…ce obroty zx6r 2005r
Posty: 11
• Strona 1 z 1
FalujÄ…ce obroty zx6r 2005r
A więc ostatnio po wymianie tłumika ze standardowego na yoshimurę rs-5 silnik zaczął dziwnie pracować. Gdy go odpalam i jest na ssaniu to chodzi równo. Gdy już ssanie się wyłączy obroty zaczynają falować od 800-1300. Tak się dzieje do pełnego rozgrzania motocykla i dopiero po solidnej przegazówce silnik zaczyna równiej pracować (choć wydaje mi się że to jeszcze nie jest to) przebieg to 16000 km . A teraz pytanie czy muszę jechać na komputer i dawać jakieś inne mapy paliwowe bo mam zamiar jeszcze włożyć filtr KN. Z góry dzięki za dobre rady
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
A ten nowy tłumik to cały układ bez katalizatora, czy może tylko sama końcówka? Nie wiem czy uda się do oryginalnego kompa wgrać inną mapę paliwa. Jak dołozysz K&N'a teraz bez strojenia to jeszcze bardziej dostanie wariacji. W serwisie jeżeli stwierdzą, że wszystko masz sprawne a to kwestia tylko tego układu to pewnie zaproponują byś kupił Powercommandera i przy nim wystroją (ściągając mapę do tego wydechu i wgrywając ją do twojego moto)
Cena nowego powercommandera to około 1600zł. Uzywki żadko znaleść można. Lepiej ściągnąć zza granicy. A taką mapę później możesz sobie sam wgrac podłączając go pod kompa w chacie po USB
Cena nowego powercommandera to około 1600zł. Uzywki żadko znaleść można. Lepiej ściągnąć zza granicy. A taką mapę później możesz sobie sam wgrac podłączając go pod kompa w chacie po USB
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
no tak tylko końcowy. Ale motocykl po rozgrzaniu do 90 st to chodzi rowno. Dzis go rozgrzalem okolo pol godz i po dobrym rozgrzaniu działa równo.
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
Jesli na ori wydechu pracowal rowno na zimnym jak i rozgrzanym silniku ,a po zmianie puchy zaczac falowac to przyczyna chyba wiadoma,nie??
Zaloz filtr K&N,jak masz kase kup powercommandera i wtedy wszystko ladnie zestroić.
Poczujesz wiecej KM
Zaloz filtr K&N,jak masz kase kup powercommandera i wtedy wszystko ladnie zestroić.
Poczujesz wiecej KM
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ponawiam swój temat sprzed kilku miesięcy. Obroty dalej falują w zakresie ok 900-1100 obr/min ale jakoś przestało mi to przeszkadzać bo i tak zawsze moto rozgrzewam na postoju zanim na niego wsiądę.
Nie znam się na tym czy był dedykowany czy nie ale kupiłem nowy oryginalny i nic nie musiałem przerabiać więc raczej dedykowany.
A teraz pytanie!!
Czy mogę dalej tak jeździć z tymi obrotami? Przypominam ze tylko falują one na nierozgrzanym silniku. Czy nic się z silnikiem nie stanie? Ostatnio jakiś mechanik jak posłuchał moto to powidział że wakuometr może załatwić sprawę. czy to prawda? Czy wystarczy tylko regulacja przepustnic?
Seba_ER5 napisał(a):A dedykowana puche wsadziles? Bo pewnie nie.
Nie znam się na tym czy był dedykowany czy nie ale kupiłem nowy oryginalny i nic nie musiałem przerabiać więc raczej dedykowany.
A teraz pytanie!!
Czy mogę dalej tak jeździć z tymi obrotami? Przypominam ze tylko falują one na nierozgrzanym silniku. Czy nic się z silnikiem nie stanie? Ostatnio jakiś mechanik jak posłuchał moto to powidział że wakuometr może załatwić sprawę. czy to prawda? Czy wystarczy tylko regulacja przepustnic?
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak miałeś prawidłowo zsynchronizowane przed to po zmianie puchy nie ma dużej różnicy, jak jest lekko rozjechane to po zmianie tłumika na przelotowy będzie to słychać.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości