temperatura czujnik , powrot gazu cbr 600 f3
Posty: 7
• Strona 1 z 1
temperatura czujnik , powrot gazu cbr 600 f3
Witam serdecznie drodzy forumowicze. W zime obiecałem sobie pare napraw. A wiec:
-po 1 nie odbija mi raczka od gazu. zmienialem manetki rolgaz koncowki kierownicy i wszystko dalej tak samo...
a mozna sie zdziwic jak mi kiedys nie odbije.
- po 2 rownie wazny dla mnie problem to (czasem) a ogolnie nie dzialajacy wskaznik temperatury i wentylator chlodnicy. a wiec latem : raz dzialal pozniej coraz rzadziej. pozniej np rano nie dzialal po 100 km zadzialal nagle. a tak to wskazowka stoi w miejscu. no i ten wiatrak w chlodnicy nie wlacza sie nawet przy wysokich temperaturach - wiem to bo akurat czujnik dzialal. czy to przy jezdzie latem czy to na zlocie w korku latem, lub tez przy paleniu osiaga mi prawie czerwone a wiatrak nic. kiedys rok temu sie wlaczal a teraz nie wiem czemu nic.
licze na pomoc moi drodzy
motocykl to cbr 600 f3 1997r.
-po 1 nie odbija mi raczka od gazu. zmienialem manetki rolgaz koncowki kierownicy i wszystko dalej tak samo...

- po 2 rownie wazny dla mnie problem to (czasem) a ogolnie nie dzialajacy wskaznik temperatury i wentylator chlodnicy. a wiec latem : raz dzialal pozniej coraz rzadziej. pozniej np rano nie dzialal po 100 km zadzialal nagle. a tak to wskazowka stoi w miejscu. no i ten wiatrak w chlodnicy nie wlacza sie nawet przy wysokich temperaturach - wiem to bo akurat czujnik dzialal. czy to przy jezdzie latem czy to na zlocie w korku latem, lub tez przy paleniu osiaga mi prawie czerwone a wiatrak nic. kiedys rok temu sie wlaczal a teraz nie wiem czemu nic.
licze na pomoc moi drodzy

- hapek
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/6/2009, 10:24
Co do pierwszego, powinieneś zacząć od linki gazu, a nie od reszty. Jeśli bez zamocowanej linki rollgas chodzi niemalże bez oporów to problemu nie ma. U mnie było to samo, wystarczyło naoliwić linkę, trochę pokręcić i chodzi jak malina, chociaż czasami brakuje tempomatu 

- Stachoo
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 24/4/2009, 21:41
- Lokalizacja: Okolice Opola
Najpierw sprawdź czy dochodzi napięcie do wentylatora jak temperatura zbliża się do maxa.
Sprawdź także czy jak na krótko podłączysz wentylator bezpośrednio pod aqmulator będzie chodził bez problemu. Dobrze by było porównać prąd jaki pobiera do mocy jaką ma wentylator. Najprawdopodobniej to wentylator który ma szczotki i jak one się kończą to czasem jest styk a czasem nie ma.
Trzeba także sprawdzić przekaźnik wentylatora może są wypalone styki. Może być także wypalone gniazdo bezpiecznika wentylatora. I może czujnik temperatury szwankować.
To co napisałem powinien sprawdzić zwykły elektryk samochodowy jak sobie sam nie dasz rady.
Sprawdź także czy jak na krótko podłączysz wentylator bezpośrednio pod aqmulator będzie chodził bez problemu. Dobrze by było porównać prąd jaki pobiera do mocy jaką ma wentylator. Najprawdopodobniej to wentylator który ma szczotki i jak one się kończą to czasem jest styk a czasem nie ma.
Trzeba także sprawdzić przekaźnik wentylatora może są wypalone styki. Może być także wypalone gniazdo bezpiecznika wentylatora. I może czujnik temperatury szwankować.
To co napisałem powinien sprawdzić zwykły elektryk samochodowy jak sobie sam nie dasz rady.
-
nurofen - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość