Cb 400 - problem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Cb 400 - problem
Witam
Mam nastepujący problem z cb 400 z 81 roku. Gdy wsyztsko niby chodzi ale z jednego tłumika jak się przyjże do srodka to strzela niebieskim ogniem tak losowo co kilkanaście sekund. Motor jest po regulacji i ikoleś powiedział ze coś nie tak z gaźnikami jest najprawdopodobniej. Jeszcze jedno co mnie denerwuje to że jak silnik jest zimy to normalnie 1 tysiac obrotów jest na wolnych obrotach a jak pojezdże chwile to wolne obroty to 2 tysiace :/ Kolejna rzecz to gdy motor postoi wiecej niż 3 dni to trudno go odpalić, musze wtedy spuscić paliwo z gaźników nalć nowego i wtedy od razu zapala.
Da sie jeździc fajnie, no ale marwią mnie te mankamenty. No i w zwiazku z tym co moge zrobic?? Da rade naprawic gaźniki. Jesli nie to czy da rade je zastąpić gaźnikami np z cb 500?? Przy okazji zwiększyłbym moc, bo moja cb jest przyblokowana do 27 koni.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Mam nastepujący problem z cb 400 z 81 roku. Gdy wsyztsko niby chodzi ale z jednego tłumika jak się przyjże do srodka to strzela niebieskim ogniem tak losowo co kilkanaście sekund. Motor jest po regulacji i ikoleś powiedział ze coś nie tak z gaźnikami jest najprawdopodobniej. Jeszcze jedno co mnie denerwuje to że jak silnik jest zimy to normalnie 1 tysiac obrotów jest na wolnych obrotach a jak pojezdże chwile to wolne obroty to 2 tysiace :/ Kolejna rzecz to gdy motor postoi wiecej niż 3 dni to trudno go odpalić, musze wtedy spuscić paliwo z gaźników nalć nowego i wtedy od razu zapala.
Da sie jeździc fajnie, no ale marwią mnie te mankamenty. No i w zwiazku z tym co moge zrobic?? Da rade naprawic gaźniki. Jesli nie to czy da rade je zastąpić gaźnikami np z cb 500?? Przy okazji zwiększyłbym moc, bo moja cb jest przyblokowana do 27 koni.
Z góry dziękuję za odpowiedź

- xifyh
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27/8/2009, 09:55
hmmm
Witaj. Moim zdaniem udaj zrób synchronizacje gaźników jeszcze raz. Nie raz spotykam sie z motocyklami które przywożą mi klienci z rzekomo synchronizowanymi gaźnikami a moto dalej nie chodzi. Ostatecznie okazuje sie że robił to partacz a nie mechanik
- motooserwis
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 6/10/2009, 19:42
- Lokalizacja: Skawina
Możesz rówież zmienić świece, bo możliwe że na jednym cylindrze nie zawsze daje iskrę i stąd ten ogień w rurze-paliwo ucieka do wydechu i tak się spala.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
hmmmm
raczej małe prawdopodobieństwo z tymi świecami ponieważ skacze na obrotach z tego co kolega tu mówi czyste objawy źle synchronizowanych gaźników
- motooserwis
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 6/10/2009, 19:42
- Lokalizacja: Skawina
No wałek też by trzeba było wymienić przy okazji. Nie chodzi mi zeby gaxniki były identyczne keihina, nie chodzi o to też czy będą dokładnie pasować tylko chodzi mi o dozowanie mieszanki czy to będzie podobne wsztsko?
Sprawdziłem świece i są czarne, to chyba wina złego składu mieszanki, która jest zbyt bogata w paliwo. Przynajmniej tak przecyztałem gdzieś. Wina leży po stronie filtra powietrza że jest zapchany czy coś? Czy źle wyregulowane gaxniki? Jak wyregulować taki gaźnik?
Sprawdziłem świece i są czarne, to chyba wina złego składu mieszanki, która jest zbyt bogata w paliwo. Przynajmniej tak przecyztałem gdzieś. Wina leży po stronie filtra powietrza że jest zapchany czy coś? Czy źle wyregulowane gaxniki? Jak wyregulować taki gaźnik?
- xifyh
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27/8/2009, 09:55
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości