Zwarcie akumulatora problem z odpaleniem Kawasaki ZZR 600
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Zwarcie akumulatora problem z odpaleniem Kawasaki ZZR 600
witajcie, pewnego wieczoru bedac w garazu postanowilem wyjac aku z moto przed mrozami. i pech chcial ze przypadkiem zrobilem zwarcie kluczem laczac + z - na aku i teraz moja kawa nie chce odpalic, dodam ze wszystkie bezpieczniki w kostce sa dobre i przy starterze rozrusznika tez 30A jest dobry...jesli ktos mial taki sam problem i go rozwial to prosilbym o pomoc...
[/b]
[/b]
- stanio_16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/1/2010, 13:57
- Lokalizacja: Niewiadów
kontrolki sie swieca, a rozrusznik jak podlacze kablami z auta to slychac jakby chcial krecic ale nie chce odpalic, a jak wlaczam z aku motora to nic tylko takie pukanie jakby na strarterze rozrusznika(przekaznika) ale tam bezpiecznik jest dobry
- stanio_16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/1/2010, 13:57
- Lokalizacja: Niewiadów
miałem to samo chce przekręcić a jednak nie daje rady, i słychać właśnie takie stuknięcie i brzęczenie przekaźnika,
rada jak kolega wyżej napisał dobry akumulator, lub dobre kable i na odpalonym aucie spróbuj powinien drasnąć. Powodzenia
rada jak kolega wyżej napisał dobry akumulator, lub dobre kable i na odpalonym aucie spróbuj powinien drasnąć. Powodzenia
- rafał1988
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 31/10/2009, 15:35
stanio_16 napisał(a):kontrolki sie swieca, a rozrusznik jak podlacze kablami z auta to slychac jakby chcial krecic ale nie chce odpalic, a jak wlaczam z aku motora to nic tylko takie pukanie jakby na strarterze rozrusznika(przekaznika) ale tam bezpiecznik jest dobry
Takie pukanie na starterze miałem identyczne jak był rozładowany aku, spróbuj podładować.
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Jak nie rozwaliłeś tą zwarą modułu zapłonu to masz mega szczęście...co to wogóle za pomysł by odpalać z akumulatora samochodowego gdzie prąd rozruchowy jest meega większy?
Jak ściągniesz bak to po lewej stronie silnika na karterze masz rozrusznik. Jest połączony kablem do swojego przekaźnika, który znajduje się niedaleko (po kablu dojdziesz gdzie-taka kostka niedaleko miejsca na aku)
Sprawdź kabel i łaczenie do rozrusznika (omo mierzem-jaką ma oporność i czy przewodzi prąd)
Jezeli tak to sprawdź sam przekaźnik - jak wygląda? czy nie wygląda na poprzepalany - jakby nadtopiony?
Czy nie śmierdzi spalenizną lub ostrą chemią (stopiony układ) ?
Jeżeli tak to już wiesz czego szukać na allegro.
Instrukcja sprawdzania modułu zapłonowego jest w serwisówce.
Dodatkowo - jeżeli Twój akumulator z motocykla jest wg. Ciebie naładowany to powinien w pokojowej temperaturze trzymać 12,70V miniumum przez kilka dni od naładowania a po tygodniu nie powinien spaść poniżej 12,60V. Sprawdzanie na oko że jest naładowany nic nie da - miernik w łape i tylko wtedy się dowiesz.
Jeżeli spada - to jest już zwalony i nie pomoże...
Wtedy nowy o mocy 12AH do tego sprzęta.
jeżeli nie czujesz się na siłach samemu tego sprawdzać to wołaj elektryka lub wstawiaj do serwisu bo można łatwo uszkodzić elektrykę nieodpowiednio mierząc (oporności np.)
ps. gaźniki i świece nie mają tutaj nic do rzeczy skoro przed "zwarą" odpalał. (taką tendencję zauważyłem, że niektórzy na wszystkie problemy radzą zacząc od gaźników i świec..)
trochę mnie nie było na tym forum i widzę nic się nie zmienia....JAK NIE UMIESZ TO SIĘ NIE DOTYKASZ - bo inaczej to później igły na allegro idą....
ps. mam nadzieje, że nick Stanio_16 nie oddaje Twojego wieku...
Jak ściągniesz bak to po lewej stronie silnika na karterze masz rozrusznik. Jest połączony kablem do swojego przekaźnika, który znajduje się niedaleko (po kablu dojdziesz gdzie-taka kostka niedaleko miejsca na aku)
Sprawdź kabel i łaczenie do rozrusznika (omo mierzem-jaką ma oporność i czy przewodzi prąd)
Jezeli tak to sprawdź sam przekaźnik - jak wygląda? czy nie wygląda na poprzepalany - jakby nadtopiony?
Czy nie śmierdzi spalenizną lub ostrą chemią (stopiony układ) ?
Jeżeli tak to już wiesz czego szukać na allegro.
Instrukcja sprawdzania modułu zapłonowego jest w serwisówce.
Dodatkowo - jeżeli Twój akumulator z motocykla jest wg. Ciebie naładowany to powinien w pokojowej temperaturze trzymać 12,70V miniumum przez kilka dni od naładowania a po tygodniu nie powinien spaść poniżej 12,60V. Sprawdzanie na oko że jest naładowany nic nie da - miernik w łape i tylko wtedy się dowiesz.
Jeżeli spada - to jest już zwalony i nie pomoże...
Wtedy nowy o mocy 12AH do tego sprzęta.
jeżeli nie czujesz się na siłach samemu tego sprawdzać to wołaj elektryka lub wstawiaj do serwisu bo można łatwo uszkodzić elektrykę nieodpowiednio mierząc (oporności np.)
ps. gaźniki i świece nie mają tutaj nic do rzeczy skoro przed "zwarą" odpalał. (taką tendencję zauważyłem, że niektórzy na wszystkie problemy radzą zacząc od gaźników i świec..)
trochę mnie nie było na tym forum i widzę nic się nie zmienia....JAK NIE UMIESZ TO SIĘ NIE DOTYKASZ - bo inaczej to później igły na allegro idą....
ps. mam nadzieje, że nick Stanio_16 nie oddaje Twojego wieku...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
zzr6003 dostaniesz warna jak nic...2 lub 3 wątek sie w tym pytasz...odgrzewasz kotlety z 2006 roku...do tego na moją wyczerpujacą odpowiedź nie zareagowałeś.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
czego nie rozumiesz? Zasad forum czy tego co napisałem w ODGRZANYM TEMACIE PRZEZ CIEBIE ODN TEGO SAMEGO O CO PYTASZ TUTAJ UZYSKAWSZY ODP. W TEMACIE TAMTYM??
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości