Cbr 600 F2 rozmiar opony tył
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Cbr 600 F2 rozmiar opony tył
Witam
Mam pytanko o ogumienie cebry, a mianowicie mam założoną tylną gumę o szerokości 160 i wygląda to troche mało poważnie i zastanawiam sie nad włożeniem wiekszej, macie może jakieś doświadczenie w tym temacie?? wejdzie coś szerszego?? warto kombinować???
Mam pytanko o ogumienie cebry, a mianowicie mam założoną tylną gumę o szerokości 160 i wygląda to troche mało poważnie i zastanawiam sie nad włożeniem wiekszej, macie może jakieś doświadczenie w tym temacie?? wejdzie coś szerszego?? warto kombinować???
- piotruskocik
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 18/11/2009, 21:10
- Lokalizacja: opolskie
Cygan do R1 włożył 360-tke więc można tylko po co?
Nie poprawiaj konstruktorów bo z jakiegos powodu ta opona o rozmiarze 160 została tam umieszczona. Jakby miałaby to być 180-tka to uwierz mi, że znalazłaby się tam.
Tematów było już kilka- więc najpierw szukaj a później pytaj.
Dla mnie bezsens i nie rozumiem w ogóle wyrażenia "mało poważny wygląd".
Nie poprawiaj konstruktorów bo z jakiegos powodu ta opona o rozmiarze 160 została tam umieszczona. Jakby miałaby to być 180-tka to uwierz mi, że znalazłaby się tam.
Tematów było już kilka- więc najpierw szukaj a później pytaj.
Dla mnie bezsens i nie rozumiem w ogóle wyrażenia "mało poważny wygląd".
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Zgadzam się z przedmówcą i dodam jeszcze że zmiana wymiarów opony oznacza ingerowanie w właściwości jezdne motocykla.
Ja u siebie mam na tyle 190 a jak czasem u kolegi jestem to patrzę na jego tylną oponę w jajku (on ma 160) to rzeczywiście wygląda mało poważnie, jak od roweru
Ja u siebie mam na tyle 190 a jak czasem u kolegi jestem to patrzę na jego tylną oponę w jajku (on ma 160) to rzeczywiście wygląda mało poważnie, jak od roweru
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Jesli oryginal ma byc 160 to 170 mozna zalozyc,nie bedzie zbyt duzych roznic odczuwalnych ,jesli myslisz o 180 to juz przesada,chyba,ze bedziesz jezdzil wiekszosc odcinkow prostych ,a w zakretach redukowal do jedynki
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Ale jeśli 170 to Racing.
Ja jeździłem na 160, może wygląda nie za ciekawie, ale nie na wyglądzie się jeździ.
Jak jechałem na CBR z 170 to była po prostu masakra, w ogóle nie chciała się po zakrętach składać.
Ale jak to mówią zrobisz jak chcesz.
P.S. Zobacz temat o oponach.
Ja jeździłem na 160, może wygląda nie za ciekawie, ale nie na wyglądzie się jeździ.
Jak jechałem na CBR z 170 to była po prostu masakra, w ogóle nie chciała się po zakrętach składać.
Ale jak to mówią zrobisz jak chcesz.
P.S. Zobacz temat o oponach.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości