Kierownica
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kierownica
witam.
stalam sie posiadaczka Suzuki gsxr 750 k2. Wszystko wygladalo ok az odkrylam problem po przejechaniu sie na takiej samej suzuki znajomego.
Problem jest z tym, ze moj motocykl jest bardziej niestabilny w zakretach, tzn kierownica za mocno sklada sie przy skrecaniu i trzeba zajebiscie uwazac i ja wrecz czasami odpychac - nie tak jak u kolegi, gdzie sztuka prowadzi sie praktycznie sama.. To spora roznica.
Podobno miala pomoc regulacja lozysk glowki ramy, ale jakos nie bardzo widze roznice, jest dokrecone nawet bardziej niz u kolegi. Poza tym amortyzator skretu wyglada ok, zreszta chyba nie ma on wiele z tym wspolnego. Nie jest to tez kwestia jakiejs krzywej ramy, bo prowadzi sie prosto i problem dotyczy skrecania w lewo i prawo w identycznej skali.
Wiec.. WTF? Macie jakies inne pomysly? Co i jak sprawdzic? Lozyska do wymiany? Zanim skasuje mnie mechanik chcialabym jeszcze dac sobie szanse..
Dzieki za sugestie.
Proszę o przeczytanie regulaminu i zastosowanie się do niego bo poleci warn. Landryś
stalam sie posiadaczka Suzuki gsxr 750 k2. Wszystko wygladalo ok az odkrylam problem po przejechaniu sie na takiej samej suzuki znajomego.
Problem jest z tym, ze moj motocykl jest bardziej niestabilny w zakretach, tzn kierownica za mocno sklada sie przy skrecaniu i trzeba zajebiscie uwazac i ja wrecz czasami odpychac - nie tak jak u kolegi, gdzie sztuka prowadzi sie praktycznie sama.. To spora roznica.

Podobno miala pomoc regulacja lozysk glowki ramy, ale jakos nie bardzo widze roznice, jest dokrecone nawet bardziej niz u kolegi. Poza tym amortyzator skretu wyglada ok, zreszta chyba nie ma on wiele z tym wspolnego. Nie jest to tez kwestia jakiejs krzywej ramy, bo prowadzi sie prosto i problem dotyczy skrecania w lewo i prawo w identycznej skali.
Wiec.. WTF? Macie jakies inne pomysly? Co i jak sprawdzic? Lozyska do wymiany? Zanim skasuje mnie mechanik chcialabym jeszcze dac sobie szanse..

Dzieki za sugestie.
Proszę o przeczytanie regulaminu i zastosowanie się do niego bo poleci warn. Landryś
- plexi
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2009, 09:32
Sorry ktory punkt regulaminu lamie?.. bo jakos nie moge skojarzyc..
Punkt 5.
Przepraszam za pozorne natrectwo i off-topic, bo osobiscie rzadko mi sie zdarza angazowac w tego typu historie, ale nikt nie lubi jak sie go posadza o cos o czym nie ma pojecia. Jak widac latwo jest w cos wdepnac jesli jest tego za duzo i czasem moderacja uprawia tzw. "zamordyzm" - mam nadzieje ze nie na tym forum.
Prosze mnie uswiadomic.
Istnieja dwa regulaminy i w jednym. We faq stoi
5. Nadawaj zakładanym wątkom właściwy tytuł.[..]
I rozumiem ze mowa o tym a nie o
5. Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. [..]
A juz myslalam ze moze chodzi o slowo "zajebiscie".
Prosze nie rozwijac tego off-topa, kazdy niech sobie skomentuje we wlasnej glowie. Naprawde isteresuje mnie odpowiedz na pytanie jesli ktos takie doswiadczenie posiada.
Gdybym mogla samoubiczowałabym się...
Punkt 5.
Przepraszam za pozorne natrectwo i off-topic, bo osobiscie rzadko mi sie zdarza angazowac w tego typu historie, ale nikt nie lubi jak sie go posadza o cos o czym nie ma pojecia. Jak widac latwo jest w cos wdepnac jesli jest tego za duzo i czasem moderacja uprawia tzw. "zamordyzm" - mam nadzieje ze nie na tym forum.
Prosze mnie uswiadomic.
Istnieja dwa regulaminy i w jednym. We faq stoi
5. Nadawaj zakładanym wątkom właściwy tytuł.[..]
I rozumiem ze mowa o tym a nie o
5. Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. [..]
A juz myslalam ze moze chodzi o slowo "zajebiscie".
Prosze nie rozwijac tego off-topa, kazdy niech sobie skomentuje we wlasnej glowie. Naprawde isteresuje mnie odpowiedz na pytanie jesli ktos takie doswiadczenie posiada.
Gdybym mogla samoubiczowałabym się...
- plexi
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2009, 09:32
Problemem może być:
Niewłaściwe ciśnienie, inna opona lub inny rozmiar (także z tyłu), zużycie opony, inna regulacja zawieszenia, wysokość lag w półkach, wyrobione łożysko, inaczej ustawiony amor skrętu, niewłaściwy poziom oleju w lagach i wiele innych o których zapomniałem.
Niewłaściwe ciśnienie, inna opona lub inny rozmiar (także z tyłu), zużycie opony, inna regulacja zawieszenia, wysokość lag w półkach, wyrobione łożysko, inaczej ustawiony amor skrętu, niewłaściwy poziom oleju w lagach i wiele innych o których zapomniałem.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości