pytanie odnosnie oleju
• Strona 1 z 1
pytanie odnosnie oleju
Witam, kto pyta ten nie bladzi, nasuwa mi sie takie pytanie, przyznan ze jestem laikiem, mialem wypadek na motocyklu, zostala przetarta lewa pokrywa silnika (yamaha r1) czyli z napisem (yamaha) odkrecilem ja, zcieklo troche oleju, i mam pytanie gdzie ten olej trzeba wlac, z tego co sie orientuje to za to pokrywa ukazal sie zaplon magneto itp jesli sie nei myle,,,
2.ile oleju wchodzi do slinika yamaha r1 rok prod.2000, oraz jak to sie okresla wzgledem oczka pomiarowego?
3.dlaczego jak odkrece korek od chlonicy to widze do dna plyn chlodniczy, a zbiorniczek wyrownawczy jest pusty??
Dziekuje za info:)
2.ile oleju wchodzi do slinika yamaha r1 rok prod.2000, oraz jak to sie okresla wzgledem oczka pomiarowego?
3.dlaczego jak odkrece korek od chlonicy to widze do dna plyn chlodniczy, a zbiorniczek wyrownawczy jest pusty??
Dziekuje za info:)
- francepolek
- Świeżak
Nie kumam.
Znaczy wpadłeś na pomysł wymiany oleju i płynu dopiero po wypadku?
A wcześniej co? Perpetum mobile?
Znaczy wpadłeś na pomysł wymiany oleju i płynu dopiero po wypadku?
A wcześniej co? Perpetum mobile?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
Polecam poszukać i przestudiować serwisówkę, tam znajdziesz odpowiedzi na swoje wszystkie pytania.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
Re: pytanie odnosnie oleju
francepolek napisał(a):przyznan ze jestem laikiem, mialem wypadek na motocyklu, zostala przetarta lewa pokrywa silnika (yamaha r1) czyli z napisem (yamaha):)
to sie wkońcu zdecyduj czy miałeś wypadek na tym moto cz y takie kupiłes!
Najpierw to kup nowa pokrywe , olej sie leje po stronie manety i musi być go na miarce miedzy min a max.
Płyn to samo , powinien na zbiorniczku być między min a max
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
- gsx_750_f
- Świeżak