Chore Kawasaki...
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Chore Kawasaki...
Koledzy mam duzy problem. Jestem posiadaczem Kawasaki Gpz 500s i ostatnio zmienialem tlumik ze standardowego na 2 w 1. Wszystko pieknie, bo i motor lepiej wyglada z jednym wydechem ale, no wlasnie motor zaczał "kaszlec". Nie wiem jak to dokladnie nazwac niestety. Myslalem ze ma za duza dawke paliwa i nie spala calej i zmniejszyłem ja ale jast ciagle to samo. Myslalem ze to zaworki iglicowe, kupilem nowe, zsynchronizowalem i nic, gazniki czyscilem przy okazji i nic. Ciagle to samo. Silnik ladnie sie wkreca, ma dobre cisnienie, pali bez zarzutu od kopa... Prosze o pomoc, moze ktos mial podobny problem. Odp prosze tu lub na mejla: kropa1719@wp.pl
- kropa69
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26/9/2009, 15:57
zdusiłeś moto? w układzie miałeś takie ustrojstwo które zrównywało i dzieliło spaliny na dwa tłumniki czy to usunełeś? czy zostało i jakiś patent na jeden tlumnik?
-
michas_s - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
ano właśnie, co zrobiłeś z tzw. portkami, jeżeli są wycięte nic nie powinno się dziać, a prychanie może być spowodowane właśnie zbyt ubogą mieszanką jeżeli tłumik jest przelotowy, jeżeli zostawiłeś jeden oryginalny, jest on "zdławiony" po prostu obliczony na obciążenie pod dwa kominy - i musisz go wybebeszyć jeżeli chcesz w ogóle podróżować.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości