Zobacz wątek - Gaźniki Mikuni GSX-R
NAS Analytics TAG

Gaźniki Mikuni GSX-R

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gaźniki Mikuni GSX-R

Postprzez Żółwik Tuptuś » 11/11/2009, 21:18

Witam wszystkich serdecznie .

Jestem w trakcie zakładania takich gaźników do fordowskiego silnika CVH . W związku z tym mam kilka pytań :

Obrazek (otwórz link)

nr1 - wejście do filtra powietrza ( które można puścić w atmosferę ) - czyli olać ?

nr2 - podanie paliwa ? ( w gaźnikach nie ma powrotu ) , narazie całośćchciałbym podłączyc na oryginalnej pompce od gaźnikowego CVH , gdzie gaźnik też nie miał powrotu , pytanie brzmi - czy jak założę później pompkę elektrycznądo gaźnikowców to czy będe musiał robić powrót ?

nr3 - elektrozawory ? - do czego służąi jak podłączyć , ewentualnie czy wywalić

nr4 - tutaj sie schodzą rurki od nr3 - olać ? wyrzucić ? gdzie podłączyć ?

Głównie chodzi mi o rozszyfrownie pkt 3 - elektrozaworó ( jak podaję na nie stałe 12 v to się otwierają - czy są one dwustanowe ? jeżlei tak to do czego służąi jak je podłączyć , jeżeli są z regulacją płynną to czy można je pominąć i co to sppowoduje )

Proszę o zweryfikowanie moich przypuszczeń oraz wiadomości , oraz o wszelakie wskazówki jak to podłączyć i na co zwracać uwagę

Pierwsza próba odpalenia auta spowodowała konieczność przeróbki mocowania gaźników ( były pod złym kątem )
Mam nadzieje że jak przestanie lać to uda mi się spróbować po raz drugi .

Z góry dziękuję za jakiekolwiek rady i przepraszam za zamieszanie wprowadzone moimi 4 qłkami :)
Żółwik Tuptuś
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/11/2009, 20:37


Postprzez Żółwik Tuptuś » 14/11/2009, 20:53

Dobra silnik odpaliłem , ale nei zauważyłem różnic w działaniu , bez względu czy te zaworki są otwarte , czy zamknięte ( przynajmniej na postoju )

Pomoże teraz ktoś ?
Żółwik Tuptuś
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/11/2009, 20:37


Postprzez Raczek_6 » 15/11/2009, 01:23

nr. 1 - doładowanie dynamiczne - powinno być podłączone pod obudowę filtra powietrza

nr. 2 - fabrycznie w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna i znajduje się tam zawór regulacji ciśnienia paliwa - jak będzie pracował na mechanicznej pompce to można zostawić.

nr. 4 - fabrycznie podłączone pod obudowę filtra powietrza, daje ciśnienie powietrza z obudowy


Tu najlepiej poszukać manuala od Suzuki z którego pochodzą te gaźniki (to jakieś 600), tam będzie opisane dokładniej co i w jakim momencie działa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na g�r�