Zobacz wÄ…tek - Bardzo proszÄ™ o pomoc- Honda cb
NAS Analytics TAG

Bardzo proszÄ™ o pomoc- Honda cb

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bardzo proszÄ™ o pomoc- Honda cb

Postprzez Gimnastk » 30/10/2009, 21:14

Witam serdecznie. Jestem świeży na forum więc z góry przepraszam za hipoteczne błędy. Jestem posiadaczem Hondy CB 250N z 1978r. Gdy było cieplło motor palił bez problemu.Nigdy nie zdazyło się żeby nie odpalił. Ostatnio stał na zimnie 2 tygodnie po czym nie mogłem go odpalić. Rozrusznik kręcił, oba tłoki pracowały przy kręceniu ale nie chciałoi zaskoczyć. Iskry na świecach były ale nie wiem czy wystarczająco duże. Świece nie zalane. Motor zawsze równo pracował, nie skakały nigdy obroty, gażników nie ruszałem bo nie było nigdy potrzeby. Motor ma tylko 25 000tyś. przebiegu.
Czego to wina? Może kabli?
Jeszcze ważna sprawa. Żeby go odpalić holowano mnie samochodem i gdy popracowały troche tłoki, spróbowałem go odpalić ze startera i zaskoczyło. Po tygodniu stania znowu w zimnie jest to samo. Proszę o porade. Pozdrawiam wszystkich motocyklistów
Gimnastk
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05


Postprzez TomaszL » 30/10/2009, 22:25

nie wiem jak Ty ale ostatnio ktoś miał problemy bo odpalał bez ssania :)
a jak robisz co potrzeba i nie pali to może w końcu trzeba wyczyścić i wyregulować gaźniki lub jak masz kranik podciśnieniowy to po dłuższym postoju potrafi paliwo z gaźnika sie ulotnić i chwile trwa żeby sie paliwo do nich nalało znam z autopsji chociaż podczas holowania powinien zaskoczyć
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol


Postprzez Gimnastk » 30/10/2009, 22:34

Ssanie zawsze zapodaje.
W sezonie motor też stał taki okres czasu i w gaźnikach zawsze paliwo było. A podczas holowania właśnie nie zaskoczył, albo zaskoczył ale na 2-3 sekundy. po holowaniu odpalił bez problemu ze startera i normalnie zrobiłem trase i w tym dniu elegancko palił. Stał tydzień i to samo. Powiedz mi jeszcze, jak odpiać kabel od strony cewki w tym motocyklu, czy należy zdemontowac cewke zapłonowa?oriętujesz sie? dzięki z góry i pozdrawiam.
Gimnastk
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05

Postprzez TomaszL » 31/10/2009, 22:38

mój też ostatnio po jakimś miesiącu stania miał problemy z zagadaniem ale odpalił po kilku kręceniach
nie wiem jak w cb 250 z tym kablem
ale u mnie w cbx 750 jest CHYBA odkręcana nakrętka taka jakby opaska i wyciąga sie przewód a może to u brata w vfr nie pamiętam :)
raczej na wcisk z nakrętką albo bez bo nie sądze aby to było na stałe połączone choć nie jest to wykluczone
może znajdzie sie ktoś kto wie na pewno :)
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez Gimnastk » 13/11/2009, 09:45

Problem chyba rozwiązany. Niewłaściwie był ulokowany bezpiecznik(MAIN)15 A. Poprawiłem i zaizolowałem pęknięte szkło i motor po paru kręceniach odpalił. Jeżeli ktoś się oriętuje w elektryce , proszę powiedzieć czy to mogła być przyczyna nie odpalania motocykla? Tak wnioskuje, ale nie wiem czy włąściwie bo to bezpiecznik główny wiec chyba od niego zależy jaka i ile iskier ma wejść do komory spalania. Iskra wprawdzie była ale nie wiadomo jak dobra. Proszę o odpowiedx. Pozdrawiam
Gimnastk
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê