Łańcuch do CBR 600 F2
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Łańcuch do CBR 600 F2
Otóż kupiłem nowy łańcuch za 360 zł firmy DID, w sklepie powiedzioano mi że nadaje się do Hondy CBR 600 F2 jednak jak się później okazało jest on dłuższy niż mój stary już rozciągnięty łańcuch, to znaczy że sprzedali mi nie ten towar? czy może to być przyczyna zębatki innej formy która może być mniejsza? (jutro to sprawdze bo motor u kumpla w garażu stoi bo tam wymienialiśmy łańcuch). Niby podane w opisie na necie ze łańcuch ma mieć 108 ogniw (ogniwo to te poprzeczne rolki wchodzące pomiędzy zęby zębatki zgadza się?) a w nowym łańcuch z założonymi ogniwami łączącymi naliczyłem 112
- KAM86
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 3/9/2009, 20:32
- Lokalizacja: Chełm
Dla standardowego zestawu kol zebatych (15 przod i 43 tyl) lancuch powinien miec 108 ogniw. Jezeli otrzymales lancuch majacy 112 ogniw to zloz reklamacje - towary niezgodny z opisem/umowa.
Wymien caly zestaw napedowy, nie tylko lancuch.
Ogniwo to nie poprzeczne rolki.
http://www.exel.com.pl/admin/img/tulejkowe.jpg
Wymien caly zestaw napedowy, nie tylko lancuch.
Ogniwo to nie poprzeczne rolki.
http://www.exel.com.pl/admin/img/tulejkowe.jpg
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Nie lepiej dać komuś co ogarnia,żeby skrócił i zakuł na nowo? chyba,że masz stare zębatki to lepiej kup nowe,bo te popsują ci łańcuch;]
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Jeżeli założysz nowy łańcuch na stare zębatki to pójdzie moment. Będziesz go podciągał co parę dni i do tego będzie się nierównomiernie rozciągał aż dojdzie do tego, że w jednym miejscu będzie napięty jak struna a w drugim będzie wisiał jak szmata. Wiem, bo przerabiałem na własnej skórze. Szkoda ładować kasę w błoto.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Łańcuch wymienia się tylko w komplecie z zębatkami.
Po za tym zębatki można ocenić na starym jak i na nowym łańcuchu w bardzo prosty sposób - udać się do specjalisty a nie badziewiaża
sam łańcuch co niektórzy przed sprzedażą zmieniają że niby zestaw jest nowy.
Po za tym zębatki można ocenić na starym jak i na nowym łańcuchu w bardzo prosty sposób - udać się do specjalisty a nie badziewiaża
sam łańcuch co niektórzy przed sprzedażą zmieniają że niby zestaw jest nowy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ostatnio na laboratorium metrologii technicznej wykonywalem badanie kol zebatych. Watpie, zeby ktokolwiek dysponowal sprzetem do poprawnego okreslenia zuzycia tego kola.
Skrocenie lancucha bylo poniekad jakims rozwiazaniem, ale osobiscie kiedy wydaje wiecej niz 300 zl oczekuje towaru takiego jak ma byc.
Skrocenie lancucha bylo poniekad jakims rozwiazaniem, ale osobiscie kiedy wydaje wiecej niz 300 zl oczekuje towaru takiego jak ma byc.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości