Piski po wymianie głowicy - prosze o rade
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Piski po wymianie głowicy - prosze o rade
jak w temacie wymienilem w motorze (Suzuki Burgman an250) glowice na nowa-uzywana (jednocylindrowy 4-zaworowy). moto odpalil normaleni ale z okolic rozrzadu slychac nie ciagle popiskiwanie ale jak silnik sie rozgrzeje prawie calkiem znika.
jeden zawor w tej glowicy troszke ciezej chodzil niz pozostale ale dalem rade go wcisnac reka bez problemu tylko tak jakby sie lekko przycinal. Czy to moze by7c przyczyna?? dodam ze glowica troszke lezala bo bylo widac lekka korozje na zaworach.
Moge tak jezdzic przez jakis czas zeby sprawdzic czy dzwiek zniknie czy moze to grozic zatarciem zaworu i lepiej naprawiac moto dalej?
Z gory dzieki za podpowiedzi
jeden zawor w tej glowicy troszke ciezej chodzil niz pozostale ale dalem rade go wcisnac reka bez problemu tylko tak jakby sie lekko przycinal. Czy to moze by7c przyczyna?? dodam ze glowica troszke lezala bo bylo widac lekka korozje na zaworach.
Moge tak jezdzic przez jakis czas zeby sprawdzic czy dzwiek zniknie czy moze to grozic zatarciem zaworu i lepiej naprawiac moto dalej?
Z gory dzieki za podpowiedzi
- polek1980
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/8/2009, 19:30
Witam. Tak jak przypuszczasz zawór może wydawać takie odgłosy. Proste bo na zimnym silniku będziesz słyszał takie odgłosy, jak silnik nabierze temperatury zaniknie bo się otwór w którym chodzi zawór sie poszerzy. Tak na chłopski rozum ale raczej to.
- soczi666
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
- Lokalizacja: Kraków
Wytrze sie głowica.Albo uszczelnienia,zalezy jak to tam rozwiazane.Pieździj chwile,jak nie przejdzie no to rozbierz,poogladaj,poczysc i poskladaj,moze pomoze.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
piski to jednak nie byly zawory tylko swist podczas wydechu.dostalem glowice od nowszego modelu moto ktora pasuje do mojego z tym wyjatkiem ze jest tam miejsce na czujnik spalin jakis (u mnie fabrycznie jest to zaslepione). ja go zaslepilem blaszka z dwoma otworami i przykrecilem do igiel do ktorych byl przykrecony ten czujnik. byla tam minimalna szczelinka i powodowala swist podobny do pisku
dodalem tam mala kwadretowa blaszke i dokladnie uszczelnilem i pisk znikl
jedyny jaki mam teraz problem to jak sie silnik rozgrzeje to jak ruszam to go zadlawi na moment. przy jezdzie i wiekrzych obrotach jest oki. jedynie przy starcie na cieplym go przydlawia :/ jak myslicie co to moze byc??
dodam ze luzy zaworowe na 90% sa dobrze ustawione
paliwo dochodzi bo pompka bardzo szybko napelnia gaznik.
sprobuje pojezdzic bez filtra powietrza i sprawdze - moze ma za malo powietrza.

dodalem tam mala kwadretowa blaszke i dokladnie uszczelnilem i pisk znikl

jedyny jaki mam teraz problem to jak sie silnik rozgrzeje to jak ruszam to go zadlawi na moment. przy jezdzie i wiekrzych obrotach jest oki. jedynie przy starcie na cieplym go przydlawia :/ jak myslicie co to moze byc??
dodam ze luzy zaworowe na 90% sa dobrze ustawione

paliwo dochodzi bo pompka bardzo szybko napelnia gaznik.
sprobuje pojezdzic bez filtra powietrza i sprawdze - moze ma za malo powietrza.
- polek1980
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/8/2009, 19:30
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości