Problem z prÄ…dem i obrotami R6 !
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z prÄ…dem i obrotami R6 !
Witam, jestem posiadaczem yamaha r6 z 2001r i mam 2 problemy:
1. po zakupie maszyny grzeł mi sie akumulator i słabł wiec pojechałem go zbadać i okazało sie ze jest do niczego wiec kpiłem nowy, teraz i ten mi wysiada, mam diodowe migacze i jak włącze jeden drugi tez bardzo delikatnie mruga, światła świecą mi mocniej rownomiernie z zwiekszaniem obrotów
.
2. ten problem to obroty, od jakiegos czasu po rozgrzaniu(najczęściej) maszyny gdy sie zatrzymam i dam na N obroty zatrzymują się na 2-3 tys i po jakiś 30sekundach schodzą do prawidłowych 1, zaznaczam ze dzieje się tak po rozgrzaniu i kiedy sie poruszam, na postoju tego nie ma, no i nie zawsze tak jest, czasami działa dobrze.
Aha i jak ktoś wie jakie łożysko główki ramy musze kupić chodzi mi o symbole, nie chce rozbierać przed zakupem żeby sprawdzić. Z góry dzieki, Pozdro[/b]
1. po zakupie maszyny grzeł mi sie akumulator i słabł wiec pojechałem go zbadać i okazało sie ze jest do niczego wiec kpiłem nowy, teraz i ten mi wysiada, mam diodowe migacze i jak włącze jeden drugi tez bardzo delikatnie mruga, światła świecą mi mocniej rownomiernie z zwiekszaniem obrotów

2. ten problem to obroty, od jakiegos czasu po rozgrzaniu(najczęściej) maszyny gdy sie zatrzymam i dam na N obroty zatrzymują się na 2-3 tys i po jakiś 30sekundach schodzą do prawidłowych 1, zaznaczam ze dzieje się tak po rozgrzaniu i kiedy sie poruszam, na postoju tego nie ma, no i nie zawsze tak jest, czasami działa dobrze.
Aha i jak ktoś wie jakie łożysko główki ramy musze kupić chodzi mi o symbole, nie chce rozbierać przed zakupem żeby sprawdzić. Z góry dzieki, Pozdro[/b]
- Tropicos
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 15/8/2009, 10:51
po 1 sprawdz napięcie ładowania bo przyczyną tych problemów może być padnięty regulator i gotuje akumulator a i elektronika wariuje a do tego można jeszcze sfajczyć całą instalacje
cza być tfardym nie mientkim
- TomaszL
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
- Lokalizacja: Krosno/okol
Cos mi sie zdaje,ze to Twoj pierwszy motocykl i kupowales go nie znajac sie zbyt na moto.
1.Bierzesz miernik i sprawdzasz jakie ma ladowanie na wolnych obrotach jak i na 5tys.obr. (przy wlaczonych swiatlach).Sprawdz i napisz
2.Najczęstszy problem przy Twoich objawach to lewe powietrze,musisz sprawdzic czy krocce masz szczelne,gazniki ,krocce czy sa dobrze dokrecone jak i sruby(zaslepki)na otwory do synchro sa dokrecone.
Sciagnij manuala i powinienes znalezc rodzaj,symbol lozyska,przy okazji sprawdz czy masz prawidlowo ustawione sruby od mieszanki
1.Bierzesz miernik i sprawdzasz jakie ma ladowanie na wolnych obrotach jak i na 5tys.obr. (przy wlaczonych swiatlach).Sprawdz i napisz
2.Najczęstszy problem przy Twoich objawach to lewe powietrze,musisz sprawdzic czy krocce masz szczelne,gazniki ,krocce czy sa dobrze dokrecone jak i sruby(zaslepki)na otwory do synchro sa dokrecone.
Sciagnij manuala i powinienes znalezc rodzaj,symbol lozyska,przy okazji sprawdz czy masz prawidlowo ustawione sruby od mieszanki
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
A więc zajrzałem do elektryki i zauważyłem ze akumulator(nowy) jest znowu troche spuchnięty a pomiary wyszły następująco:
na odpalonym bez świateł - 18,8V
na wolnych obr. z światłem mijania - 16V
na długich - 14,8V
i na 5 tys. obr. - 18V
Tak to wygląda jesli chodzi o elektryke, dzięki za zainteresowanie, Pozdro.
na odpalonym bez świateł - 18,8V
na wolnych obr. z światłem mijania - 16V
na długich - 14,8V
i na 5 tys. obr. - 18V
Tak to wygląda jesli chodzi o elektryke, dzięki za zainteresowanie, Pozdro.
- Tropicos
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 15/8/2009, 10:51
no to sprawa jasna....regulator gotuje ci akumulator (rym nie zamierzony), powinno być 14.4V przy obciążeniu może spadać do ok. 13.8V tak więc jeżeli nie zagotowało ci już tego akku to będzie dobrze, ale możliwe że wraz z regulatorem także nowe akku musisz zakupić.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
Jak spuchnięty jest to nie może, a na pewno akumulator nie nadaje się do dalszego użytku. Lepiej nie jeździć z takim defektem, bo w ogóle ci elektrolitem zawali wszystko i się robi syf wtedy (elektrolit jest żrący). Do wymiany regulator, akumulator. Warto sprawdzić prądnicę przed wsadzeniem nowego regulatora.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
Ok, regulator juz zamowiłem teraz tylko czekać, wymienie i zobaczymy co bedzie, mam nadzieje ze te światła które swiecą mocniej gdy gazuje to tez wina tego regulatora. Ale nadal nie moge sie dowiedziec jake łożysko główki ramy potrzebuje? Dzięki za odpowiedzi, przez wasze wypowiedzi moge działać sam co jest dla mnie ważne bo to lubie, do tej pory remontowałem simsona hahah troche inaczej to wygladało 

- Tropicos
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 15/8/2009, 10:51
http://larsson.pl/
tu kupisz łożyska - masz elektroniczny katalog online.
cena około 100 - 140PLN za kpl.
regulatory też mają.
tu kupisz łożyska - masz elektroniczny katalog online.
cena około 100 - 140PLN za kpl.
regulatory też mają.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości