GSX R600 K5 elektryka
Posty: 7
• Strona 1 z 1
GSX R600 K5 elektryka
Witajcie.
Stalem sie posiadaczem motocykla o ktorym mowa w temacie, ale mam kilka problemow, otoz:
REZERWA- świeci mi sie na odwrot, gdy jest full bak swieci sie rezerwa a gdy sie konczy paliwo to gasnie- w kostce przy pompce bylo kombinowane gdyz jest zlozona na wsowkach- z tego co tam patrzylem ida z pompki 3 kable masa jedna przykrecona do blachy- i 2 inne kable, probowalem chyba kazdej kombinacji ale nic to nie dalo...
Drugi problem- nie swieci mi sie w ogole kontrolka od biegu neutralnego- od czujnika do konektora na kablu niema zadnej przerwy w obwodzie, probowalem kabel z czujnika zewrzec z masa , kontrolka itak sie nie zaswiecila... ?
Trzeci problem to na liczniku pisze mi F1- jak odczytac ten blad?
Ma ktos moze schemat instalacji elektrycznej do K5 ?
Pozdrawiam.
Paweł
Stalem sie posiadaczem motocykla o ktorym mowa w temacie, ale mam kilka problemow, otoz:
REZERWA- świeci mi sie na odwrot, gdy jest full bak swieci sie rezerwa a gdy sie konczy paliwo to gasnie- w kostce przy pompce bylo kombinowane gdyz jest zlozona na wsowkach- z tego co tam patrzylem ida z pompki 3 kable masa jedna przykrecona do blachy- i 2 inne kable, probowalem chyba kazdej kombinacji ale nic to nie dalo...
Drugi problem- nie swieci mi sie w ogole kontrolka od biegu neutralnego- od czujnika do konektora na kablu niema zadnej przerwy w obwodzie, probowalem kabel z czujnika zewrzec z masa , kontrolka itak sie nie zaswiecila... ?
Trzeci problem to na liczniku pisze mi F1- jak odczytac ten blad?
Ma ktos moze schemat instalacji elektrycznej do K5 ?
Pozdrawiam.
Paweł
- neross
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/8/2009, 14:31
Lepiej było kupić cos starszego a w lepszym stanie. eee Ściągnij serwisuwke.
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
niestety k5 tu nie ma.
Ale chyba elektryka z k2 bedzie podobna.
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
niestety k5 tu nie ma.
Ale chyba elektryka z k2 bedzie podobna.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Przepraszam za zly dzial...
moj blad...
Seba- moto jest w dobrym stanie tylko ktos grzebal nieumiejetnie w elektryce chyba...
wlasnie nigdzie nie moge znalezc typowo do K5 jest K6 K4 chyba tez znalazlem,ale nigdzie nie K5...
Jak myslicie- co moze byc z ta rezerwa ze dziala odwrotnie?

Seba- moto jest w dobrym stanie tylko ktos grzebal nieumiejetnie w elektryce chyba...

wlasnie nigdzie nie moge znalezc typowo do K5 jest K6 K4 chyba tez znalazlem,ale nigdzie nie K5...
Jak myslicie- co moze byc z ta rezerwa ze dziala odwrotnie?
- neross
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/8/2009, 14:31
no wyglada na to ze to samo
. Moze poszukaj wiazek instalacji ;/ na allegro czy gdzies?
W rezerwie tam nie jest lampka diodowa?? jak tak to moze kable na odwrót podlaczone ;/.

W rezerwie tam nie jest lampka diodowa?? jak tak to moze kable na odwrót podlaczone ;/.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Tak - w rezerwie jest dioda, ale ktore kable bylyby na odwrot podlaczone- jesli kable zasilajace diode wtedy dioda by nie swiecila, a kable idace do pompki paliwa tak jak juz mowilem nie maja seryjnej kostki tylko sa na wsowki- jest dobrze podpieta- inna kombinacja nie skutkowala gaszenia sie diody(przy pelnym baku) a skutkowala brakiem napiecia na pompke.
- neross
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/8/2009, 14:31
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości