Zobacz wÄ…tek - Potrzebuje fachowej porady
NAS Analytics TAG

Potrzebuje fachowej porady

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Potrzebuje fachowej porady

Postprzez dz1kson » 10/7/2009, 16:07

Witam
Jak w temacie potrzebuje fachowej porady.Mianowicie posiadam pieknego TYGRYSA HONDE CBR 900 RR z 94 roku :D:D:D sc28 chcial bym podniesc u niej troche mocy ,moment etc.I moje pytanie to czy to cos da i ile jesli bym zamontowaldynojety przepustnice i dyszae jak i swiece sportowe sportowy filterek i tlumik bo wszystko w nim jest standardowe. Prosze o fachowa rade i podpowiedzi moze cos innego ktos poradzi.Z gory dzieki wielkie i pozdrawiam
Dz1kson
dz1kson
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/7/2009, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez maciek.046 » 10/7/2009, 16:18

na pewno trochę więcej mocy uzyskasz montując sportowy wydech. Następnie proponowałbym filtr powietrza k&n...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez dz1kson » 10/7/2009, 17:05

co z dyszami i przepustnicami ?
Dz1kson
dz1kson
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/7/2009, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez maciek.046 » 10/7/2009, 17:34

obejrzyj to...
z tym że to poziom 1...

http://sklep.scigacz.pl/zestaw-dysz-dyn ... 12440.html
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez eBuch » 10/7/2009, 19:00

Widze ze temat zalozony w paru miejscach zeby miec odp jak najwiecej... sprytne, ale po co ????
Pzdr

Yamaha Majesty 250
eBuch
Świeżak
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26/3/2009, 10:48
Lokalizacja: Wawa

Postprzez dz1kson » 10/7/2009, 20:19

nie w paru tylko w 2 przez pomylke i zamiast sie czepiac i spamowac posty bys pomogl a co do odpowiedzi ... wiecej info zawsze sie przyda proste

Dzieki maciek
Dz1kson
dz1kson
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/7/2009, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez YZF R1 » 10/7/2009, 22:14

ja jestem zwolennikiem oczywiście filtra K&N dobrego wydechu, świec na dobrym poziomie, i dyjnojety z tym miałem do czynienia wiec wiem ze to działa.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dz1kson » 11/7/2009, 09:01

a orientujesz sie moze jak po takiej modyfikacji wygladal by mniej wiecej przyrost mocy ??? czy wogole sie to oplaca robic dla powiedzmy 5% mocy badz moze wiecej.Jest to silnik bez modyfikacji
Dz1kson
dz1kson
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/7/2009, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez zomodj » 11/7/2009, 20:40

dodać należy że nici z efektu jeżeli po całych ceregielach nie poleci na regulacje, najlepiej z dyno
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez Adam M. » 14/7/2009, 01:33

Najbardziej efektywna metoda wymienic na 1100.
A jak jeszcze za malo to na 1300.
Dalej bedzie taniej niz kombinowac z oryginalem.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez falconiforme » 14/7/2009, 07:38

Z tego co wiem z tymi dyszami jest sporo zabawy.
Jeśli filtr powietrza to nie K&N tylko SF
http://www.dynotech.pl/sprint/sprint.htm

A jeśli mamy kilka tysięcy na zbyciu i dalej chcemy się bawić to radzę zmienić forum na dedykowane do Bladego. Albo zadzwonić do DYNOTECH-u lub TGMotor i się ich spytać co mogą zrobić.

http://www.fireblades.org/forums/honda- ... power.html

Ale i tak taniej kupić mocniejszy sprzęt.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez dz1kson » 20/7/2009, 19:29

moze i tu macie racje .....dzieki
Dz1kson
dz1kson
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/7/2009, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê