Zobacz wÄ…tek - problem z powietrzem po przerobce na streetfightera
NAS Analytics TAG

problem z powietrzem po przerobce na streetfightera

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z powietrzem po przerobce na streetfightera

Postprzez bartek83 » 4/7/2009, 10:34

witam mam problem z ninja 600 z 2000r . przerobilem ja na streeta i przy wiekszych predkosciach dlawi sie . moze ktos mial podobny problem lub wie co moze byc tego przyczyna czy moze dostawac za duzo czy za malo powietrza. bo jak jade powoli to na obroty wchodzi elegancko. probowalem troche zmniejszyc doplyw tez sie dlawil. ratujcie bo che sie jezdzic ale jak narazie to brocha z tego wychodzi :( . z gory dziekuje za wszelkie rady i pomysly
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka


Postprzez hugo2003 » 5/7/2009, 18:22

na street-a czyli zdjeles wszystkie lotki lacznie z czasza??? bo po lampa(ami) jest wlot wiec moze cos nie bardzo dochodzi powietrza ??? a moze filtr powietrza klania sie o wymiane?? ale napredzej obstawialbym gazniki!!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez xxtreme » 5/7/2009, 20:29

Przyslon wloty powietrza. Musisz zrobic to doswiadczalnie. Zakryj obydwa do polowy i proba. I tak, az uzyskasz porzadany efekt. Moze sie nawet okazac, ze zaslonisz 2/3 wlotu.
xxtreme
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: UK

Postprzez bartek83 » 6/7/2009, 08:48

dzieki ogromne za rady ,bede kombinowal. i dam znac czy cos mi wyszlo do uslyszenia
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka

Postprzez Przemo_rene » 6/7/2009, 11:28

usunąłeś wloty do Airboxa to sie nie dziw, że masz syf...przerabianie na streeta to nie jest sciąganie owiewek i dawaj w palniki...

Z powietrzem przy ram air jest tak, że dostaje więcej gdy jedziesz szybciej ale tylko wtedy gdy cały układ jes kompletny...bo jak zostawisz same "dzuiry w ramie na dolot" to najwiecej to zgarniesz owadów nie powietrza...bo nie jest ono kierowane tam stale ale tylko pośrednio...ogólnie jak bym pokombinował jak ładnie oryginalne doloty zostawić pod nową lampą...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez bartek83 » 6/7/2009, 15:13

mam jeszcze prosbe moze ktos ma juz rozwiazany ten problem i moglby mi wyslac foto jak to zrobil ile mniej wiecej zaslepil otwor bede bardzo wdzieczny
bo ciezko znalezc ten zloty srodek .
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka

Postprzez bartek83 » 6/7/2009, 15:14

mam jeszcze prosbe moze ktos ma juz rozwiazany ten problem i moglby mi wyslac foto jak to zrobil ile mniej wiecej zaslepil otwor bede bardzo wdzieczny
bo ciezko znalezc ten zloty srodek .
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka

Postprzez Obserwator » 6/7/2009, 22:53

Ale problem. Zaklej to taśmą w 2/3 i h. musi być minimum powietrza. Air ram to tylko doładowanie. Bez niego da się też jeździć.

Może teraz spytasz nas gdzie ją kupić?
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07

Postprzez bartek83 » 6/7/2009, 23:18

ale z ciebie dowcipnis. zebym nie probowal zakleic jej w 2/3 to bym nie pisal bo problem jest taki ze jak zaslepiam je w 2/3 to wtedy na postoju nie wkreca sie na maxa czyli ma zamalo powietrza a Ciebie obserwator nie bede pytal gdzie ja kupic bo pewnie bys powiedzial ze w miesnym tam gdzie ostatnio probowales kupic nowe kapcie i kostke mydla :)
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka

Postprzez Obserwator » 7/7/2009, 11:33

bartek83 napisał(a):ale z ciebie dowcipnis. zebym nie probowal zakleic jej w 2/3 to bym nie pisal bo problem jest taki ze jak zaslepiam je w 2/3 to wtedy na postoju nie wkreca sie na maxa czyli ma zamalo powietrza a Ciebie obserwator nie bede pytal gdzie ja kupic bo pewnie bys powiedzial ze w miesnym tam gdzie ostatnio probowales kupic nowe kapcie i kostke mydla :)


Żal mi ciebie człowieku. Ja jakoś w 636 nalepiłem byle jak i nic nie było za mało. Skoro za mało dostaje to zwiększ otwór - logiczne. Problem dziecka z podstawówki normalnie...

I chciał bym zobaczyć tego twojego streetfightera :) Jeśli zrobiłeś go wywracając sie na oba boki i wyszedł ci street to te wloty lepiej doczep bo i tak nie zniszczy to jego uroku:)
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07

Postprzez bartek83 » 7/7/2009, 13:14

tak tylko w 636 to juz nie jest taki sam silnik
tylko po pewnych modyfikacjach wiec moze inaczej pobierac powietrze i zal to jest ciebie bo patrze ze wszystko jest dla ciebie takie proste jak ty jestes prosty dzieki za twoj cenny czas. a do pozostalych uprzejmych uczestnikow forum mam pytanie czy xtrzeba przy tym ustawic gaznikow na inna dawke powietrza? dzieki z gory za rady.
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka

Postprzez xxtreme » 7/7/2009, 15:23

Jezeli przyslanianie nie pomaga, to ustaw tak by dobrze chodzil na postoju. Podnies iglice o 1 rowek. Spowoduje to zwiekszenie ilosci paliwa na srednich i wysokich obrotach, wtedy AFR w czasie jazdy moze bedzie dobry. Ale wzbogaci to mieszanke na niskich obrotach. Ale bezpieczniej dla silnika gdy jest bogato niz ubogo. Zmienic mozesz tez dysze glowne na wieksze. Niestety wyregulowanie tego nie bedzie latwe. Zmiany w gaznikach i proby w czasie jazdy.
Powodzenia.
xxtreme
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: UK

Postprzez bartek83 » 8/7/2009, 09:51

dziekuje Ci bardzo xxtreme .Madrego to az milo posluchac. Bede cos dzialal wedlug Twoich wskazowek
bartek83
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
Lokalizacja: sokolka

Postprzez Obserwator » 8/7/2009, 13:00

hahahah
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê