problem z powietrzem po przerobce na streetfightera
Posty: 14
• Strona 1 z 1
problem z powietrzem po przerobce na streetfightera
witam mam problem z ninja 600 z 2000r . przerobilem ja na streeta i przy wiekszych predkosciach dlawi sie . moze ktos mial podobny problem lub wie co moze byc tego przyczyna czy moze dostawac za duzo czy za malo powietrza. bo jak jade powoli to na obroty wchodzi elegancko. probowalem troche zmniejszyc doplyw tez sie dlawil. ratujcie bo che sie jezdzic ale jak narazie to brocha z tego wychodzi
. z gory dziekuje za wszelkie rady i pomysly

- bartek83
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
- Lokalizacja: sokolka
na street-a czyli zdjeles wszystkie lotki lacznie z czasza??? bo po lampa(ami) jest wlot wiec moze cos nie bardzo dochodzi powietrza ??? a moze filtr powietrza klania sie o wymiane?? ale napredzej obstawialbym gazniki!!!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Przyslon wloty powietrza. Musisz zrobic to doswiadczalnie. Zakryj obydwa do polowy i proba. I tak, az uzyskasz porzadany efekt. Moze sie nawet okazac, ze zaslonisz 2/3 wlotu.
- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
usunąłeś wloty do Airboxa to sie nie dziw, że masz syf...przerabianie na streeta to nie jest sciąganie owiewek i dawaj w palniki...
Z powietrzem przy ram air jest tak, że dostaje więcej gdy jedziesz szybciej ale tylko wtedy gdy cały układ jes kompletny...bo jak zostawisz same "dzuiry w ramie na dolot" to najwiecej to zgarniesz owadów nie powietrza...bo nie jest ono kierowane tam stale ale tylko pośrednio...ogólnie jak bym pokombinował jak ładnie oryginalne doloty zostawić pod nową lampą...
Z powietrzem przy ram air jest tak, że dostaje więcej gdy jedziesz szybciej ale tylko wtedy gdy cały układ jes kompletny...bo jak zostawisz same "dzuiry w ramie na dolot" to najwiecej to zgarniesz owadów nie powietrza...bo nie jest ono kierowane tam stale ale tylko pośrednio...ogólnie jak bym pokombinował jak ładnie oryginalne doloty zostawić pod nową lampą...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ale problem. Zaklej to taśmą w 2/3 i h. musi być minimum powietrza. Air ram to tylko doładowanie. Bez niego da się też jeździć.
Może teraz spytasz nas gdzie ją kupić?
Może teraz spytasz nas gdzie ją kupić?
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
ale z ciebie dowcipnis. zebym nie probowal zakleic jej w 2/3 to bym nie pisal bo problem jest taki ze jak zaslepiam je w 2/3 to wtedy na postoju nie wkreca sie na maxa czyli ma zamalo powietrza a Ciebie obserwator nie bede pytal gdzie ja kupic bo pewnie bys powiedzial ze w miesnym tam gdzie ostatnio probowales kupic nowe kapcie i kostke mydla 

- bartek83
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
- Lokalizacja: sokolka
bartek83 napisał(a):ale z ciebie dowcipnis. zebym nie probowal zakleic jej w 2/3 to bym nie pisal bo problem jest taki ze jak zaslepiam je w 2/3 to wtedy na postoju nie wkreca sie na maxa czyli ma zamalo powietrza a Ciebie obserwator nie bede pytal gdzie ja kupic bo pewnie bys powiedzial ze w miesnym tam gdzie ostatnio probowales kupic nowe kapcie i kostke mydla
Żal mi ciebie człowieku. Ja jakoś w 636 nalepiłem byle jak i nic nie było za mało. Skoro za mało dostaje to zwiększ otwór - logiczne. Problem dziecka z podstawówki normalnie...
I chciał bym zobaczyć tego twojego streetfightera

- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
tak tylko w 636 to juz nie jest taki sam silnik
tylko po pewnych modyfikacjach wiec moze inaczej pobierac powietrze i zal to jest ciebie bo patrze ze wszystko jest dla ciebie takie proste jak ty jestes prosty dzieki za twoj cenny czas. a do pozostalych uprzejmych uczestnikow forum mam pytanie czy xtrzeba przy tym ustawic gaznikow na inna dawke powietrza? dzieki z gory za rady.
tylko po pewnych modyfikacjach wiec moze inaczej pobierac powietrze i zal to jest ciebie bo patrze ze wszystko jest dla ciebie takie proste jak ty jestes prosty dzieki za twoj cenny czas. a do pozostalych uprzejmych uczestnikow forum mam pytanie czy xtrzeba przy tym ustawic gaznikow na inna dawke powietrza? dzieki z gory za rady.
- bartek83
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/7/2009, 10:20
- Lokalizacja: sokolka
Jezeli przyslanianie nie pomaga, to ustaw tak by dobrze chodzil na postoju. Podnies iglice o 1 rowek. Spowoduje to zwiekszenie ilosci paliwa na srednich i wysokich obrotach, wtedy AFR w czasie jazdy moze bedzie dobry. Ale wzbogaci to mieszanke na niskich obrotach. Ale bezpieczniej dla silnika gdy jest bogato niz ubogo. Zmienic mozesz tez dysze glowne na wieksze. Niestety wyregulowanie tego nie bedzie latwe. Zmiany w gaznikach i proby w czasie jazdy.
Powodzenia.
Powodzenia.
- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości