Zobacz wÄ…tek - blagam o pomoc pomozcie to jest naprawde wazne
NAS Analytics TAG

blagam o pomoc pomozcie to jest naprawde wazne

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

blagam o pomoc pomozcie to jest naprawde wazne

Postprzez nitro8888 » 14/12/2006, 20:42

otorz mam taki problem.......
zepsul mi sie gwint od ramy(do tego gwintu wkrecamy sroubke ktora trzyma bak przy glowce ramy) co moge w tej sytuacji zrobic??nie bede przeciez jezdzil z niedokreconym bakiem :(
nitro8888
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 3/8/2006, 17:51


Postprzez mar111cin » 14/12/2006, 20:45

a wiesz co to jest gwintownik? chwytasz takie cacuszko w łapska, przegwintujesz na gwint o jednostke większy i jest ok, nic złego się nie stanie.

ps. fajny tytuł tematu; )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez witold82 » 14/12/2006, 20:53

Po twoim pytaniu mozna sie domyslic ze nie jestes mechanikiem ;przegwintuj tak jak napisal mar111cin wiekszym gwintownikiem tylko najpierw rozwierc delikatnie otwor :D i bedzie ok
witold82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/11/2006, 11:05

Postprzez Manhatan » 14/12/2006, 21:30

Ja jeździłem z odkręconym bakiem i żyję :P

P.S zalej do pełna i będzie po kłopocie niepójdzie do góry podczas jazdy :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez mar111cin » 14/12/2006, 21:39

ewentualnie można przybić gwoździem ;)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Manhatan » 14/12/2006, 21:49

Ja mam jeszcze 2 patenty :lol:

1. To ''na drucik''
2. Na taśmę klejącą ewentualnie izolacyją :lol: :lol: Jak kupiłem NSR to zamiast śrubek w niektórych miejscach była taśma klejąca :twisted:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez sopel » 14/12/2006, 22:08

manhatan wez nie wypowiadaj sie z tymi swoimi patentami;/ przegwintowac gwint to bedzie najlepsze rozwizanie.
Avatar użytkownika
sopel
Świeżak
 
Posty: 413
Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
Lokalizacja: Legnica / Wrocław

Postprzez Manhatan » 14/12/2006, 22:18

Okey, to tak na rozluźnienie było :wink: No bo chyba nikt niebrał tego na poważnie? :roll:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez lmpk » 16/12/2006, 15:12

rozwierć ale nie "delikatnie " tylko dokładnie takim wiertłem jak potrzeba. Jeśli miałeś gwint m8 to wiertło 8,5 mm i gwintownik dycha
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości




na górê