kompresja a olej
Posty: 6
• Strona 1 z 1
kompresja a olej
Witam
moje moto vx 800, 93r., moje pyt. dot. zużycia oleju, tzn.
na 1000km spala ok. 0,65 litra (15W40), sprawdziłem kompresję silnika, wynosi równo na 2 cylindrach 1,26 Mpa (serwisówka podaje 1300-1600, limit 1100), czy ingerować w silnik, czy jeszcze jeździć
może ktoś zna dobry serwis moto i może mi polecić ?
tak moto jeździ b.db ?
Pozdrawiam
moje moto vx 800, 93r., moje pyt. dot. zużycia oleju, tzn.
na 1000km spala ok. 0,65 litra (15W40), sprawdziłem kompresję silnika, wynosi równo na 2 cylindrach 1,26 Mpa (serwisówka podaje 1300-1600, limit 1100), czy ingerować w silnik, czy jeszcze jeździć
może ktoś zna dobry serwis moto i może mi polecić ?
tak moto jeździ b.db ?
Pozdrawiam
- marek75
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7/12/2006, 18:45
Kompresja troche za niska ale skoro nie przeszkadza ci ze ciagnie olej + spadek mocy moto to mozesz jeszcze przejechac z sezon.
a co do serwisu to nawet nie napisales gdzie mieszkasz.. Tylko nie wiem czy jeszcze oplaca sie wymieniac w tym tlok , pierscienie (bo chyba o to ci chodzilo) czy nie dozbierac troche kasy i przesiasc sie na jakas nowsza vke.
a co do serwisu to nawet nie napisales gdzie mieszkasz.. Tylko nie wiem czy jeszcze oplaca sie wymieniac w tym tlok , pierscienie (bo chyba o to ci chodzilo) czy nie dozbierac troche kasy i przesiasc sie na jakas nowsza vke.
Ducati forza.
- Kraker
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/12/2006, 14:51
- Lokalizacja: Warszawa.
mieszkam w woj.lubuskim, najbliższe serwisy z tego co wiem to: Gorzów W. , Jelenia Góra (ale nie wiem czy warto im powierzyć sprzęt do naprawy)
i zastanawiam się czy ładować się w koszty, choć powiem, że przywiązałem się do moto i chciałbym nim jeszcze dłużej pojeździć,
a może zamiast naprawy (mam na myśli uszczelniacze zaworowe, pierścienie itd.) to lepiej zainwestowaś kolejny, ale sprawdzony silnik (sprowadzony np. z Niemiec). Z góry dziękuje za poradę
i zastanawiam się czy ładować się w koszty, choć powiem, że przywiązałem się do moto i chciałbym nim jeszcze dłużej pojeździć,
a może zamiast naprawy (mam na myśli uszczelniacze zaworowe, pierścienie itd.) to lepiej zainwestowaś kolejny, ale sprawdzony silnik (sprowadzony np. z Niemiec). Z góry dziękuje za poradę
- marek75
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7/12/2006, 18:45
z dostaniem czesci do vxa 800 jest cholernie ciezko a tym bardziej kupic sprawdzony silnik w dobrym stanie.
Wg mnie wymiana silnika w motorze ktory kosztuje 5-7tys nie jest oplacalna ;c
ja szczerze mowiac nie pakowalbym sie w koszta , sprobowalbym sprzedac to , dolozyc troche kasy i kupic cos nowszego tak jak wczesniej mowilem.
Wg mnie wymiana silnika w motorze ktory kosztuje 5-7tys nie jest oplacalna ;c
ja szczerze mowiac nie pakowalbym sie w koszta , sprobowalbym sprzedac to , dolozyc troche kasy i kupic cos nowszego tak jak wczesniej mowilem.
Ducati forza.
- Kraker
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/12/2006, 14:51
- Lokalizacja: Warszawa.
Człowieku masz na bank pierścień olejowy do BANI.Kompresja będzie bez zmian bo olejówka to całkiem inna beczka.Na 1000km to powinien palić 0,065l ,a nie 0,65l.Wyciągaj tłoczysko kupuj pierścionki na wyższy szlif,cylinder do tokarza i po złożeniu kłopot zniknie.Ja w mojej KLR-ce miałem ciśnienie zajebis.....a olej łykał w takim tempie że kupować nie nadążałem.W CPN-paliwo do pełna i 1l oleju.W końcu jak już niechciał zimny odpalać to go zrobiłem.Ale makopa.Polecam tobie ten zabieg.Fakt to koszt ale warto.Na następne 30000 z głowy.
Do pełna i na plażę.CZADU!!!
-
sieniol - Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 9/11/2006, 08:23
- Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość