Zaciśnięty hamulec i obroty - GS 500F
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Zaciśnięty hamulec i obroty - GS 500F
Witam
Niedawno kupiłem motocykl Suzuki GS 500F. Niestety ostatnio zauważyłem, że tylni hamulec jest cały czas lekko zaciśnięty (nie odczuwa się tego w jeździe, jednak wyraźnie słychać podczas pchania motoru na luzie).
Czy da to się jakoś wyregulować samemu?
Druga sprawa - na zimnym silniku obroty jałowe są niestabilne. Jaka może być przyczyna?
Niedawno kupiłem motocykl Suzuki GS 500F. Niestety ostatnio zauważyłem, że tylni hamulec jest cały czas lekko zaciśnięty (nie odczuwa się tego w jeździe, jednak wyraźnie słychać podczas pchania motoru na luzie).
Czy da to się jakoś wyregulować samemu?
Druga sprawa - na zimnym silniku obroty jałowe są niestabilne. Jaka może być przyczyna?
- v8k7c
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24/10/2008, 18:14
- Lokalizacja: Gdańsk
Jeśli chodzi o hamulec to czy blokuj koło czy tylko słychać szuranie ?
A obroty
silnik powinien równo i stabilnie pracować po nagrzaniu, na zimnym silniku obroty są niższe niż na ciepłym.
Chyba że gdzieś łapie lewe powietrze i dlatego obroty falują.
A obroty

Chyba że gdzieś łapie lewe powietrze i dlatego obroty falują.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
u mnie bylo tak jak szurała, piszczała tylna tarcza to koło było krzywo ustawione
w Honda cb 500

w Honda cb 500
-
pioterjawa - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
- Lokalizacja: mam wiedziec? Piła
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości