Zobacz wątek - cbr 125, kilka pytań
NAS Analytics TAG

cbr 125, kilka pytań

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr 125, kilka pytań

Postprzez mlynek » 4/6/2009, 18:34

Witam, tydzień temu kupiłem cbr 125.
Wcześniej paliła ok, ale dziś nie chciała mi zapalić nawet na ssaniu, dopiero po dodaniu gazu (jak w skuterze), jak jest ciepła pali od razu.
1. Czego to może być wina?
Dodam, że 2 dnia zaliczyłem delikatną glebę i rozładował mi się mocno akumulator, więc może coś z nim nie tak.
2. Tylne koło wydaje mi się że jakoś ciężko chodzi(tzn, gdy podniosę tył i staram się zakręcić kołem, to ciężko idzie,wydaje mi się, że przyciera troszkę o tarcze) to normalne?
3. Po kupnie łańcuch wydawał mi się luźny więc go naciągnąłem (luz 2,5 cm), producent podaje, że ma być 3 cm. Czy przy jeździe z pasażerem powinien być luźniejszy (żeby nie naciągał się za mocno) ?
4. Czy jeżeli docisk osi maksymalnej wynosi 150 kg, a razem z pasażerem ważymy ok 140, to taka jazda może być niebezpieczna, czy można spokojnie śmigać z ludźmi?
5. Czy łatwo jest naprawić zepsutą blokadę kierownicy? (kluczyk się przekręca na locked, ale kierownica dalej się kręci). Oddać do ślusarza czy mechanika?
6. W cbr 125 nie da się wyłączyć świateł mijania?

Z góry dzięki za odpowiedzi, dopiero się uczę, szukałem trochę w google, ale ciężko coś znaleźć o cbr 125. Jak ktoś ma do niej pełną instrukcję w pl, to proszę na priv.
Ostatnio edytowano 8/6/2009, 19:31 przez mlynek, łącznie edytowano 1 raz
mlynek
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2/7/2008, 11:48


Postprzez mlynek » 7/6/2009, 09:33

pomoże ktoś?
okazało się że akumulator się już nie nadaje, był znowu rozładowany.
Jaki polecacie kupić do cbrki, w rozsądnej cenie, z przynajmniej 8 Ah
mlynek
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2/7/2008, 11:48


Postprzez MECHA-MOT » 7/6/2009, 11:03

Koło chodzi ciężko lecz w pewnych granicach, duze opory stawia łancuch i tarcza wraz z układem hamulcowym. W wielu przypadkach ma znaczenie tez skręcenie śruby osi z zbyt duzym naciskiem.

6 bieg jest mułowaty. Jedynie to po to by mniej paliła niby. Zmniejszają sie obroty, predkosci raczej nie uzyskasz.

Światła mijania sa właczne przy przekręceniu kluczyka. Oryginalnie jest tak zrobione wiec pozatym po co to zmieniac gdy i nawet jest obowiązek jazdy na światłach ?


Co do akumulatora, jesli jest to kwasówka to normalka ze jak przychylisz to sie popsuje.
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez mlynek » 8/6/2009, 18:00

dzięki serdeczne, jakby jeszcze ktoś mógł odpowiedzieć na pozostałe pyt byłbym wdzięczny (szczególnie te o łańcuchu)
PS
Jaki polecacie kupić akumulator do tej cbrki?
mlynek
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2/7/2008, 11:48

Postprzez Liolee » 16/6/2009, 20:59

z tego co pamiętam luz wynosi 2 cm gdy siedzisz . nic mu nie będzie od jazdy z pasażerem, zawsze się troche naciągnie ale przecież nie będziesz regulował za każdym razem gdy będziesz chciał kogoś zabrać

ja mam akumulator VARTA YTX5L-BS jestem z niego bardzo zadowolony
Liolee
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/7/2008, 11:08



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na g�r�