Zobacz wątek - Motocykl gaśnie (Suzuki GS500E)
NAS Analytics TAG

Motocykl gaśnie (Suzuki GS500E)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Motocykl gaśnie (Suzuki GS500E)

Postprzez Wojtaz » 29/5/2009, 20:09

Witam.
Od kilku dni jestem posiadaczem pierwszego motocykla i dziś wystąpił pewien problem... Gdy dodawałem gazu obroty zaczęły spadać, motocykl zaczął przygasać i miałem problem z uruchomieniem, podprowadziłem go kilka metrów, udało mi się odpalić i zajechałem do domu (ok 1km). Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i mówił, że u Niego takie coś występowało gdy było zbyt mało paliwa w zbiorniku... Dotankowałem i rzeczywiście wszystko wygląda ok, ale martwi mnie to, że wlałem 10l i bak jest prawie pełen, a to oznacza, że wcześniej było w nim prawie 10l... Dlatego wolę upewnić się zanim utknę w szczerym polu...
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Wojtaz
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/5/2009, 19:59
Lokalizacja: Białystok


Postprzez nightracer » 29/5/2009, 21:44

Skontroluj kranik i wężyki podciśnienia, oraz odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Raczek_6 » 29/5/2009, 21:58

W którym GS-ie zbiornik ma 20 litrów pojemności ?
Chyba w tym najnowszym.
Starsze modele miały max 17 litrów.

Sprawdź czy kranik działa prawidłowo (czy jest poprawnie podłączony) oraz w zbiorniku zobacz czy ktoś nie kombinował z rurkami zasysającymi paliwo.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Wojtaz » 30/5/2009, 11:04

W instrukcji pdf którą ściągnąłem napisane jest, że z rezerwą jest 20l... Zauważyłem, że kranik jest ustawiony w pozycji rezerwy... Czy to może być powód..? Szczerze to jestem w tych sprawach praktycznie zielony i nie za bardzo wiem jak sprawdzić to o czym pisałeś... :/ Czy Mógłbyś krótko opisać co mam zrobić? Byłbym bardzo wdzięczny...
Wojtaz
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/5/2009, 19:59
Lokalizacja: Białystok

Postprzez nightracer » 30/5/2009, 12:15

Ustaw kranik na pozycję normal, jesli masz pełny bak paliwa, może cos nie tak z kranikiem na rezerwie jest. Kranik ma dwa wejscia,
1. wężyk podciśnienia które otwiera w ogóle kranik 2. wężyk krórym leci paliwo do gaźników. Obydwa muszą być drożne i szczelnie podłączone. Ten pierwszy powiniem być podłączony poprzez jakiś tójnik do dwóch gaźników. Możesz dla sprawdzenia ominać zbiornik i kranik i uszykować sobie jakąś butelkę z węźykiem i jak silnik troche pochodzi i zacznie gasnąć podłaczyć beżpośrednio tą butelkę i zobaczysz co wtedy będzie się działo z silnikiem. I jeszcze jedno sprawdz czy lepiej chodzi na otwartym zbiorniku paliwa. Powodzenia.
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Wojtaz » 1/6/2009, 22:41

Ok dzięki, postaram się coś pokombinować... Myślę, że może być coś nie tak z dopływem powietrza, bo wydaje mi się, że właśnie gdy otworzyłem żeby sprawdzić ile jest benzyny wtedy udało mi się zapalić i dojechałem spokojnie do domu... Jeśli to byłby powód to co trzeba przeczyścić itp..?
Wojtaz
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/5/2009, 19:59
Lokalizacja: Białystok

Postprzez nightracer » 2/6/2009, 17:49

Zawsze jak otwierasz zbiornik nie ma być słychać zassania powietrza. Zamknięcie zbiornika ma odpowietrznik, napewno masz nie drożny, chyba że u ciebie w inny sposób jest to rozwiazane, ale nie sądze.
Pozdro.
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Wojtaz » 2/6/2009, 19:45

Raczej wszystko jest standardowo... Czyli odpowietrzenie jest w "korku" tak? Jak go wyczyścić..?
Wojtaz
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/5/2009, 19:59
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê