Zobacz wÄ…tek - FZR nie pali na zimnym silniku
NAS Analytics TAG

FZR nie pali na zimnym silniku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

FZR nie pali na zimnym silniku

Postprzez puyol_187 » 22/5/2009, 20:07

Witam wszystkich mam problem z odpaleniem silnika w FZR 1000. Dokładniej objaw jest taki ze zimny silnik nawet na sekundę nie zaskoczy, a ciepły (odpalony z po pychu) pali od pierwszego strzału. Jak już ostygnie nawet nie ma chęci zaskoczyć. Sprawdziłem zapłon tzn. świece, kable WN, czujnik halla. Iskra jest moim zdaniem prawidłowa. Jaka może być przyczyna?
Dziękuje za pomoc pozdro.
puyol_187
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:19


Postprzez macs » 22/5/2009, 20:45

A w jakim stanie jest akumulator?
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez puyol_187 » 22/5/2009, 21:56

akumulator jest w dobrym stanie. Teraz gdy mam kłopoty z uruchomieniem silnika podłączam drugi akumulator z samochodu (120Ah) więc kwestia akumulatora odpada. Dziękuję za zainteresowanie tematem
puyol_187
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:19

Postprzez macs » 22/5/2009, 22:42

Zmierzyć napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu.
jeżeli występują nadmierne spadki napięcia to silnik zimny nie będzie chciał uruchomić z rozrusznika. Może to być spowodowane , złym stanem akumulatora, niepewnym połączeniem masowym silnika, uszkodzeniem w samym rozruszniku. Co tłumaczy że silnik na pych zapala. Do rozruchu ciepłego silnika potrzeba mniej energii, dlatego silnik zapala.
Sprobij odpalic moto na max ssaniu i z odkrecona manetka gazu.
Dodatkowo sprawdz cisnienie w cylindrach.

Twoje objawy wystepowaly juz jak moto kupiles,czy nagle,a moze stopniowo?
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez puyol_187 » 23/5/2009, 08:53

Takie objawy pojawiły się nagle. Ale rozrusznik kręci bardzo szybko, tak jak zawsze, dlatego ze jest podłączony bardzo duży akumulator spadek napięcia przy rozruchy to około 0,5V czyli przy rozruchu jest 11,5V. Raczej to nie kwestia rozrusznika tylko raczej kompresji w silniku lub gaźnik ale to tylko moje przypuszczenia.
puyol_187
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:19



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê